Decemer 2006 en maart 2007 heb ik twee miskramen gehad. Beide keren kwamen we erachter bij de eerste echo dat het hartje niet (meer) klopte. Vlak na de tweede miskraam werd ik weer zwanger en wat een wonder, februari 2008 hebben wij een gezonde zoon gehad. Na de bevalling zou op korte termijn om medische redenen mijn baarmoeder verwijderd moeten worden. Maar wat een wonder. Biopsie in januari was goed en tweede biopsie in maart was ook goed. Dus even uitstel en dus medisch verantwoord om nog een keer te proberen zwanger te worden. Het was meteen raak, wat waren we blij. Ik heb me (zelfs nu nog) o zo zwanger gevoeld, maar vanochtend bleek bij de echo dat het hartje vanaf de achtste week niet mee geklopt heeft. Ik voel me erg rot en begrijp niet dat dit steeds gebeurd. Ik had net weer een beetje vertrouwen in mijn lichaam door de geboorte van mijn zoon. Ik wacht eerst af of de miskraam spontaan op gang komt en anders word ik gecurreteerd. Ik moet zeggen dat het anders voelt dan de andere keren doordat we al een kleintje hebben, maar we hadden het zo graag gewild! Het doet toch steeds veel verdriet.....