balen

we zijn dus vanmorgen weer bij de gynaecoloog geweest voor de uitslag van de samenlevingstest gisteren.
erg vaag hoor, mijn eitje was al gesprongen op dag 12. (en ik heb altijd een cyclus van 33 dagen of langer)
hij zei dat ik dan waarschijnlijk deze maand een korte cyclus zou hebben..
en gisteravond dus geklust maar na het afnemen van het slijm uit de baarmoeder vanmorgen was er geen zaadje te vinden volgens de gynaecoloog.
ik baal als een stekker en ik heb het idee dat het zaad van mijn man dus niet zo goed en sterk is.....
heeft iemand anders dit ook? en wat wordt er dan aan gedaan?
het slijm zag er wel heel goed uit zei hij.
vrijdag moet ik bloed prikken voor te kijken hoe het met mijn hormonen is zeg maar...
maar ik baal als een stekker omdat we wel op het goede moment geklust hebben.
hopelijk zit er ergens in mijn baarmoeder nog een zaadje die overleeft heeft hahahaaha
op naar de volgende ronde dan maar weer!
pfffffff vermoeiend hoor
liefs sandra
 
Hoi Sandra,

Wat balen, zeg! Ik hoop voor jullie dat er inderdaad nog een verdwaald zaadje zat die zijn weg gevonden heeft! Je hebt er tenslotte maar één nodig die de goede kant op zwemt...
Wat kan de gyn zien aan je hormoonspiegel? Of je zwanger bent of dat je een goed ei gehad hebt?
Hoe lang zijn jullie al bezig met het proberen een kindje te krijgen? (wij nog maar sinds febr.)

Liefs Kiki
 
hoi kiki
wij zijn nou 1,5 jaar bezig om een kindje te krijgen
en tot op heden dus nog niet gelukt
ze kunnen inderdaad aan je bloed zien of je een goeie eisprong hebt gehad geloof ik en of je genoeg hormonen aanmaakt
afwachten dus
liefs sandra
 
hoi sandra, ik vind het jammer voor je dat de uitslag niet zo goed was, maar hopelijk lukt het gauw en is dat ene zaadje genoeg. Misschien komt er nog een eitje? Nou, dat is speculeren natuurlijk, maar als je lichaam je fopt weet je het maar nooit. Gewoon blijven klussen zou ik zeggen dat houdt de moed erin en is hopelijk nog leuk ook.
Sterkte meid, en succes,
groeten,
debora

 
Hoi Sandra , jammer he dat het weer is mislukt. Moed houden hoor....!
Misschien kun je met al je vragen terecht op het forum "als zwanger worden langer duurt" daarop zitten allemaal meiden in hetzelfde schuitje en kunnen je antwoorden geven. Ik zit er ook, bij mijn man is het zaad ook slecht. Ze gaan nu kijken of hij misschien spataderen heeft daar kunnen ze iets aan doen zo niet dat kunnen ze niets doen en wordt ivf of icsi een optie voor ons......! Succes ermee
Liefs Molly
 
Terug
Bovenaan