balen

dag dames,nou ik moest zaterdag ongi worden,en ik ben het gisteren geworden,1 dag overtijd,ik baal enorm,wat kan je lichaam je in de maling nemen,maar ja ik moet maar zo denken de volgende keer beter,ik heb een vraag ik heb gehoord dat als je zwanger bent de de maand erop er pas achter komt,ik dacht dezelfde maand namelijk,weet iemand dit?nou voor de dames die nog wachten ik duim voor jullie dat het raak is gr manuela
 
Hoi hoi,

Wat vervelend zeg!
Erg is dat hè dat je lichaam je zo voor de gek houd. Ik neem me ook voor om daar niet op te letten maar zo gauw als die NOD er aan komt en ik voel iets anders aan mijn lichaam dan denk ik meteen: "zou het zo zijn?"

Even het antwoord op je vraag. Wat jij dacht is waar hoor. Tijdens dezelfde cyclus kom je erachter of je zwanger bent of niet. Als de eicel bevrucht wordt dan blijft je menstruatie uit en ben je dus zwanger.

Succes in de volgende ronde.

Greets Tika
 
Hallo Manuela,

Het zal niet veel helpen maar ik baal met je mee....
Moest vandaag ongi worden en werd het ook. Ik hoefde er niet op te wachten was het op de dag dat het moest. Het is mijn eerste keer nadat ik gestopt ben met de pil, dus ik mag niet zeuren ik weet dat het wel heel mooi zou zijn in de eerste keer. Was even vergeten hoe het ook al weer voelde, ongi zonder de pil, maar niet fijn.... Ik ga mee naar de volgende ronde.... Weet in ieder geval dat mijn cyclus 28 dagen is. En de tip van Tika neem ik mee niet te veel denken bij ieder pijntje....
Groeten,
Biate
 
Hoi Manuela,

Ten eerste wat ontzettend balen dat je ongi bent geworden. Ik leef met je mee.

Ten tweede antwoord op je vraag: als je daadwerkelijk zwanger blijkt te zijn, dan krijg je de eerste 2 weken min of meer kado. Een zwangerschap reken je nl. vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie (terwijl je toen natuurlijk nog helemaal niet zwanger was). Als je 1 week overtijd bent, dan is het 3 weken na de bevruchting maar 5 weken na de eerste dag van je laatste ongi. Officieel ben je dan ook 5 weken zwanger. Vandaar dat ze zeggen dat je er pas een maand later achterkomt. Snap je het nog?

Groetjes,
Jacqueline
 
Hoi Manuela,

Ik weet wat je voelt!!! Ik moest afgelopen vrijdag ongi worden en werd het ook niet. Ik dacht echt van nu is het raak, maar mooi niet. Werd zaterdag pas ongi. Zenuwslopend is het...
Op naar de volgende keer!!!!
 
Terug
Bovenaan