Balen

Hallo allemaal,

Ik was 4 dagen overtijd, maar helaas zijn de duivels zondagnacht/maandagochtend toch op komen dagen. Ik baal er zo erg van!!
Dus deze maand weer opnieuw klussen. Mijn menstruatie is al weer bijna voorbij. Vind ik wel vreemd, want ik ben het altijd een dag of 5 a 6.
Zijn er meer mensen die dit hebben?
Hoe denken jullie over ovulatietesten?
Ik hoop dat het eind van deze maand eindelijk raak is!!
Meiden, zet hem op!!!

Liefs, Linda
 
Hoi Linda,

Ik had ook maar een menstruatie van ongeveer 3 dagen (2 dagen echt menstruatie en daarna alleen nog roze/bruin en later geel/bruine afscheiding). Het duurde bij mij dit keer wel 47 dagen eer ik mijn ongi kreeg dus ik dacht dat het heel heftig zou zijn: niet dus!
Ik ga deze maand met ovulatietesten werken, ben benieuwd. Ik heb zoiets van baat het niet dan schaat het niet.

Ik ga deze maand ook maximaal klussen (heb mijn vriend al voorbereid hihi).

Suc6 in ieder geval,

Liefs Po
 
Hoi Linda,

Ik had ook al op het berichtje boven je gereageerd. Na 3 maanden zonder ovulatietest te hebben geklust ben ik toch maar de ovulatietesten van Clear Blue gaan gebruiken. Dit werkt hetzelfde als een zwangerschapstest maar hij meet alleen nu of je je eisprong hebt. Ik was meteen de eerste maand nadat ik ze gebruikte zwanger. Het is wel vrij kostbaar maar je hoeft niet alle staafjes in 1 maand op te maken. Je begint te meten rond de tijd dat je denkt je eisprong te hebben en houdt zo meestal wel wat testjes over voor de volgende maand (als dat dan nog nodig is!!).

Veel succes!

Groetjes Frederique
 
Terug
Bovenaan