Balen

Hoi allemaal,

Anderhalve week geleden was ik nog erg blij omdat ik twee maal een positieve test had. Helaas kreeg ik verloor ik drie dagen later wat bloed. Dus de assistente van de huisarts gebeld en zij zei dat ik rustig moest doen. Niet dat je het echt kan tegenhouden maar ik moest het ook niet opzoeken. Als het door zou zetten moest ik maar even langskomen. Het zette dus erg door en dus ben ik maar langs de huisarts gegaan. Waarvoor weet ik eigenlijk niet want hij heeft alleen mijn bloeddruk opgemeten en zei dat het bij 1 op de 4 de eerste keer voor kwam omdat je baarmoeder er dan aan moet wennen. Onzettend balen dus, het enige positieve is dat we zeker weten dat we vruchtbaar zijn. Nu dus weer om de dag klussen en hopen dat het heel snel weer raak is. Hebben jullie dit ook eens meegemaakt?
 
Balen joh voor je!!Ik wist niet dat dit 1 op de 4 voorkwam. Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt. Heb 24 juli pas weer mijn nod dus we gaan weer flink aan de klus. Sterkte!!
 
Hallo Martine,

Ik heb vorige maand hetzelfde meegemaakt. Ontzettend balen natuurlijk, maar ook ik was blij dat ik wist dat ik in ieder geval spontaan zwanger kon worden!

Veel sterkte en succes! Hopen dat het snel weer raak is.

Groetjes,
Anne
 
Hoi Martine,


Heb het ook meegemaakt hoor. Euforie omdat de bloedtest positief was en teleurgesteld omdat de euforie van korte duur was, ik noem het een MK maar naar mijn gevoel was de zwangerschap er niet 'echt' (geen kwaaltjes en dergelijke) Ik moest wel wachten tot mijn volgende ongi en daarna mochten we er terug voor geen.
Succes!

An
 
Terug
Bovenaan