hallo iedereen,ik baal als een stekker ,ik had 18 juli mijn nod en tot nu toe heeft het nog niet doorgezet wel nog steeds bruin bloed[al bijna 2 weken] ik heb wel vaak krampjes in mijn buik gehad en steeds vanaf mijn eisprong hoge temp,tot vanmorgen dus ,toen is hij klein beetje omlaag gegaan dus ik denk dat mijn menstuatie eraan komt en dat op dag 33 ik heb nog nooit zn lange cyclus gehad ,ik had vanmorgen ook nog getest maar geen streepje te bekennen dus ik ga maar naar ronde 5 toe ,ik weet nog niet of ik deze keer weer ovulatietesten ga doen,wat zouden jullie doen als je mij was? aan 1 kant weet je dan wel de eisprong want dat zou ik nu echt weer niet weten na deze cyclus.
ik voel me echt rot maar ik zal toch proberen positief te blijven want het is toch niet anders,gelukkig gaan we volgende week op vakantie en dan ga ik er lekker van genieten en kan ik wel een borrel drinken,en vanavond pak ik ook lekker een breezer nu kan het.
zo dit lucht weer op,bedankt voor het lezen en alvast op de reacties die ik hopelijk krijg.
gr mutske
ik voel me echt rot maar ik zal toch proberen positief te blijven want het is toch niet anders,gelukkig gaan we volgende week op vakantie en dan ga ik er lekker van genieten en kan ik wel een borrel drinken,en vanavond pak ik ook lekker een breezer nu kan het.
zo dit lucht weer op,bedankt voor het lezen en alvast op de reacties die ik hopelijk krijg.
gr mutske