balen

hallo iedereen,ik baal als een stekker ,ik had 18 juli mijn nod en tot nu toe heeft het nog niet doorgezet wel nog steeds bruin bloed[al bijna 2 weken] ik heb wel vaak krampjes in mijn buik gehad en steeds vanaf mijn eisprong hoge temp,tot vanmorgen dus ,toen is hij klein beetje omlaag gegaan dus ik denk dat mijn menstuatie eraan komt en dat op dag 33 ik heb nog nooit zn lange cyclus gehad ,ik had vanmorgen ook nog getest maar geen streepje te bekennen dus ik ga maar naar ronde 5 toe ,ik weet nog niet of ik deze keer weer ovulatietesten ga doen,wat zouden jullie doen als je mij was? aan 1 kant weet je dan wel de eisprong want dat zou ik nu echt weer niet weten na deze cyclus.
ik voel me echt rot maar ik zal toch proberen positief te blijven want het is toch niet anders,gelukkig gaan we volgende week op vakantie en dan ga ik er lekker van genieten en kan ik wel een borrel drinken,en vanavond pak ik ook lekker een breezer nu kan het.
zo dit lucht weer op,bedankt voor het lezen en alvast op de reacties die ik hopelijk krijg.
gr mutske

He mutske,
Baal maar lekker hoor het is toch een teleurstelling dat je ongi wordt. Balen we allemaal van...maar volgende ronde nieuwe kansen. Heel veel succes en je kunt nu inderdaad nog lekker even borrelen. Geniet van je vakantie...en ik denk dat ik ook na de volgende ronde ga. Ik hoef pas maandag ongi te worden maar heb zo'n gevoel in de buik van ...het komt er aan. Nou succes en alvast een fantastische vakantie toegewenst.
Gr. Biate

Wat jammer maar je wete het hé, positief blijven hoor! Rond 5 gaat dé rond zijn voor je, dat hoop ik echt!

Moest ik van jou zijn ik zou de ovulattietesten gebruiken. Dan ben je zeker en dat is toch belangrijk voor jou niet?

Heel veel succes, geniet van je vakantie en probeer het zwanger worden eventje te vergeten (makkelijker gezegd dan gedaan maar kom ...) zodat je voledig ontspannen van je vakantie terug komt ok!

Kop op meid!

Liefs,

An

hoi
Iedereeen moet een ovulatietest gaan gebruiken als je eraan toe bent of als je daar behoefte aan hebt. Ik ga deze week beginnen voor het eerst en zit in ronde 11.
succes
Marielle

He meid, da's balen dat je ongi er aan komt. Mijn NOD was ook 18 juli, maar bij mij nog niks te bekennen. Ik ga morgenochtend testen. Ik heb trouwens deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt (ronde 5 voor ons) en mijn eisprong bleek later dan ik had gedacht, namelijk 12 dagen voor mijn NOD. Misschien is het dus toch wel een idee om het eens te proberen. Maar alleen als je het zelf wilt.
Veel succes!

Anoniem,

Niet iedereen volgt al de berichtjes op de voet hier hé, het zijn er ook zo veel telkens en als je een dagje niet komt zit je eindeloos achterop, je kan dit ook op een gewone manier zeggen (en je dan ook liefst bekend maken als het even kan)

Simone en Marielle, idd, Mutske heeft de testen al gebruikt in haar vorige cyclus vandaar dat ik aanraadde om het weer te doen omdat ze anders ongerust is over het feit dat ze geen eisprong zou hebben.

Groetjes,

An

ho wat zijn jullie schatten en dat is niet betuttelen anomien!dat zijn tenminste mensen met gevoel daar zou jij nog wat van kunnen leren!als je zn racties geeft dan blijf liever weg.
nou reageer ik weer op haar maar kon het niet laten.
nou jullie bedankt voor de reactie dat doet mij goed,en ik heb inderdaad vorige keer voor de eerste keer die testen gedaan en dt was fijn dat ik wist dat mijn eisprong eraan kwam dus ik denk dat ik ze weer ga gebruiken.maar ik weet nog niet op welke dag ik er dan mee ga beginnen.
gr mutske

Terug
Bovenaan