balen!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi damens ik baal even als een stekker.mijnnod dag was 4 aug en het kwam maar nie ik voelde ook niks aan komen heb 5 aug ook gelijk een test gedaan was negatief dacht oke kan over drie dagen doe ik het weer als het er nog nie is voelde ook nog steeds niks stiekem toch al een beetje aan het dromen nou gisteren morgen heb ik weer een test gedaan nog steeds negetief weer balen verd**** nog steeds nie het gevoel dat een ongi er aan zat te komen en wat denk je 'savonds rond een uur of 5 ik ga naar de wc en ik vind een beetje bloed in mijn onderbroek en toen kwam wel dat vreselijke gevoel van een ongi heb even zitten huilen balen dat het weer nie gelukt was dat mijn lichaam me zo voor de gek kan houden wist ik nie nu maar op naar ronde 6 weet dat er vrouwen zijn die al langer bezig zijn maar baalde wel even dit moest ik even kwijt groetjes manuela wolters ps cindy hoe is het met jou afgelopen (met die test duim voor je)

Hoi meis,

Ik weet er alles van. Je lichaam kan je echt voor de gek houden! We gaan er de komende ronde weer voor! Sterkte.

Hoi Manuela,

Knap Kl....te!! Zit in hetzelfde schuitje. Je lichaam moest gewoon een ritme hebben dat je je daar in ieder geval geen zorgen meer over hoeft te maken.

Mijn lichaam maakt ook grapjes. Van het weekend zo nu en dan rozige afscheiding. Ik denk joehoe innesteling. Maandag overdag niets, werd al weer spannend. 's Avonds natuurlijk beetje helderder bloed en vandaag bij het plassen en afvegen wederom oranje/helderder bloed. En dat terwijl mijn NOD de 12e is en ik altijd eerst oud bloed verlies. Dit was ronde 5, dus ga me denk ik ook maar voor ronde 6 opgeven. Wacht voor de zekerheid nog heel even.

Veel succes in de 6e ronde. Hopelijk zorgt deze ronde voor een lucky shot!!

Groetjes en klus ze,
Roos

Hoi Manuele,
Echt shit zeg!
Je hoopt er zo erg op, overtijd en dan nog niks! Balen!
Volgende keer beter, al is dat nou niet wat je wil horen natuurlijk!
Liefs Anne

hoi naamgenoot,ik weet wat het is,ik had vlede maand,ook dat ik over tijd was,3 dagen,en toen kwam het toch,heb ook erg zitten huilen.ik zit nu in ronde 7 ook nog niet zo heel lang bezig,maar het blijft een teleurstelling,kop op het komt vanzelf wel sucses met je volgende ronde gr manuela

hoi manuela,

ik weet hoe je voelt nu, ik werd vanmorgen wakker met ongi:(
ik had mijn NOD ook op 4aug. volgende ronde beter.

groetjes
leeuwtje

Jammer om te horen Manuela! Vind het echt sneu voor je!
Hoop het gaat nu beter!
Bedankt voor je berichtje!!
Probeer je rustig te houden! En zorg goed voor jezelf!
Groetjes

Jammer Manuela,
Mijn test was negatief en ik zit nu op dag 40 van mijn cyclus .
Ik zal voor je duimen voor de volgende ronde!!!
Veel liefs en succes Cindy

Terug
Bovenaan