A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Ik wil graag even mijn verhaal kwijt.
In mei ben ik gestopt met de pil. Ben toen direkt ongie geworden. Daarna een hele tijd niets meer en na ruim 155 dagen werd ik dan eindelijk ongie. Maar nu is het inmiddels al weer 37 dagen verder en er is nog steeds niets te bekennen van een naderende ongie. Dat wil ik natuurlijk ook niet.
Maar zwanger ben ik dus ook niet. Heb namelijk gisteren getest.
Ben ook bezig met temperaturen en vruchtbaarheids testen. Maar er is helemaal niets in te ondekken. Tja dat klopt dus wel, omdat ik niet ongie en niet zwanger ben.
Maar ik word er zo vreselijk gggggrrrrr van omdat je weer niks weet.
Maar goed even van mij afschrijven lucht wel op.
Hoe gaat het met Bea en Mariska?
En alle anderen natuurlijk.
En voor alle zwangeren (er zijn er weer veel bijgekomen) van harte gefeliciteerd en geniet er van.
liefs Mariska.
Ik wil graag even mijn verhaal kwijt.
In mei ben ik gestopt met de pil. Ben toen direkt ongie geworden. Daarna een hele tijd niets meer en na ruim 155 dagen werd ik dan eindelijk ongie. Maar nu is het inmiddels al weer 37 dagen verder en er is nog steeds niets te bekennen van een naderende ongie. Dat wil ik natuurlijk ook niet.
Maar zwanger ben ik dus ook niet. Heb namelijk gisteren getest.
Ben ook bezig met temperaturen en vruchtbaarheids testen. Maar er is helemaal niets in te ondekken. Tja dat klopt dus wel, omdat ik niet ongie en niet zwanger ben.
Maar ik word er zo vreselijk gggggrrrrr van omdat je weer niks weet.
Maar goed even van mij afschrijven lucht wel op.
Hoe gaat het met Bea en Mariska?
En alle anderen natuurlijk.
En voor alle zwangeren (er zijn er weer veel bijgekomen) van harte gefeliciteerd en geniet er van.
liefs Mariska.