Balen

A

Anoniem

Guest
Hi Meiden......

Vol goede moed geklust deze maand......maar helaas......het heeft niet mogen baten.......

Gisteren begon ik al een beetje met roze afscheiding (sorry voor het detail) maar vandaag zet t toch wel door in echt bloed verlies......

Ik baal er echt van. Dan denk je dat je doormiddel van de Clomid een regelmatige cyclus krijgt.....blijkt het dus van niet. Wat ik ben weer 7 dagen te vroeg......

Ik heb nu nog geen zin om mijn nieuwe NOD uit te rekenen......
Dat doe ik van de week wel even rustig.....
Nu heb ik gewoon de balen.....

Ga ff lekker in bad.

Liefs Flower

Lieve FLower,

Wat balt het toch steeds weer enorm tegen he? Ik weet wat je voelt...
Geniet lekker van je bad en hopelijk weer snel goede moed voor de volgende ronde.

KNuffel,

Ginger

Hi Flower,

Jammer joh, weer niet vind het echt sneu voor je, hopelijk volgende maand meer geluk, zal voor je duimen!

succes en voor nu sterkte,

liefs: Chili x

Hoi Flower,
Soms is het gewoon ook helemaal niet leuk meer,dat hele gedoe eromheen..ook al heb je het ervoor over,als het dan ook maar eens een keer raak was!
Tja,geduld roepen ze dan...was het maar eenmaal zover dan wisten we het wel.he??Dan gaat bij ons op het forum het dak eraf!!!en thuis ook!!
Onze tijd komt hoor! mischien wel eerder dan we denken!
hou vol meid!!

zou het dan toch niet een innesteling kunnen zijn? ik neem aan dat je van een 28-daagse cyclus uit zou gaan?
Je weet het nooit, ik heb wel gekkere dingen gehoord...

Lieve Flower,

Ik ken dat gevoel heel goed. Ik heb ook nog steeds niet mijn volgende NOD berekend. Ik heb er gewoon even geen zin in. Ik laat het lekker op z'n beloop deze maand. Ik zie wel of ik ongi word of niet. Dat gereken elke keer, ik word er een beetje kriegel van. Ik voel onwijs met je mee, ookal heb ik opoe de deur alweer gewezen.
Meissie, kop op !!!! Samen komen we er wel doorheen !!!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Terug
Bovenaan