BALEN!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

a.s. donderdag had ik ongi moeten worden maar ben 4 dagen te vroeg daar baal ik als een stekker van want ik ben altijd precies op tijd ongi. nu weet ik het niet meer snap er niks meer van. Ik voel me zwaar kl.ten. ik zag dat ik ook op de lijst nod stond van waterman maar niet welke ronde
Ronde 4, OND 21 febr, ben 24jr. ik ga er maar van uit dat ik nu weer 28 dagen later weer ongi word.

Allemaal heel veel succes
liefs jessica

Hoi meid,
Is balen hee seg...
Verwen jezelf maar eens goed... of laat je goed verwennen....

Neem effe een paar baaldagen maar hou de goede moed er in hopelijk is de volgende ronde succesvoller....

Lea

ik sluit me helemaal aan bij Lea, maar wat is het BALEN hé, ik was juist afgelopen maand 4 dagen over tijd jajaja anders ook nooit, altijd 28 dagen en nu ineens werden het er 32..pppfff en hele erge buikpijn heb ik gehad....heb een potje gebrult...voelde me verdrietig, teleurgesteld en dacht dat ik nooit zwanger zou worden...gelukkig dacht ik er een paar dagen later alweer heel anders over en gaan we nu weer vol goede moed de nieuwe maand in...ik hoop dat het zo ook bij jou gaat en dat het aankomende maand voor ons allebei raak zal zijn!!!!!!

Sterkte,

Liefs Kaa

Hi,

Het is inderdaad balen! Ik had precies hetzelfde. Ik ben altijd keurig om de 28 dagen ongesteld en nu ook ineens 4 dagen te vroeg! Ik heb een ovulatietest gehaald en ik geloof dat mijn eisprong eraan komt!

Succes en sterkte en hopen dat het voor ons allemaal raak is deze maand!!!

Groet,
Cor

Hi,

Wij hebben precies het zelfde ik wewrd 5 dagen tevroeg ongesteld,en ben nu echt al zowat een week ongesteld wat ik nooit ben, ik snap er helemaal niks meer van. Maar veel sterkte en hopelijk hebben we allemaal volgende maand meer succes

Groetjes Greetje

Terug
Bovenaan