balen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik heb sinds kort deze site ontdekt en ik kijk er elke dag wel een paar keer op. ik ben 32 en 27 december gestopt met de pil.ik heb al twee kinderen van 8 en 11 uit een eerder huwelijk en mn vriend en ik willen nu graag samen ook een kindje.ben vorig weekend net ongi geweest en mn volgende ongi verwacht ik dus 1 maart? wel is mn onig heel weinig geweest en duurde maar 3 dagen. ik zit er helemaal vol van!!!!!! nu heb ik wel eens gehoord dat als je er heel veel mee bezig bent dat t dan niet lukt. maar nu vraag ik me af of dat echt zo is. want wees nou eerlijk, als je met de pil stopt dan ben je er toch mee bezig ????? je stopt toch niet voor niets met de pil???
verder hoop ik voor iedereen dat t zo snel mogelijk raak is. succes allemaal en ik blijf deze site regelmatig bezoeken. groeten inky

Hoi Inky,

Ik ben er ook heel erg mee bezig, helemaal omdat ik al een keer zwanger ben geweest, maar dat liep uit op een miskraam. Ik heb laatst nog op dit forum gelezen dat het geen invloed heeft op het zwanger raken, aldus een gyneacoloog. Ik hoop voor je dat het gauw lukt. Succes

Gr Mayke

Hoi hoi.Tuurlijk als je gestopt bent ben je ermee bezig...ik kan he took niet hoor de hele dag er niet mee bezig zijn.Ik heb 2 meningen erover.de ene kant ben ik het er wel mee eens.Omdat ik er te mee bezig was.me hele leven draaide nog alleen maar daarom...Nu inmiddels ben ik er een heel stuk minder mee bezig..maar de andere kant vindt ik,dat het er niks mee te maken hebt,want als je op het goede moment het doet....en het lukt ben je toch wel zwanger...of je er nu mee bezig bent of niet...

gr manuela

Terug
Bovenaan