balen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Helaas kan ik weer op de nieuwe NOD lijst!!!! ronde 10 , NOD dag 10 maart.

Baalde er echt van, ik was moe, misselijk e.d, dus hoopte ik dat het deze keer echt raak was, maar nee!!!! Werd op 10 feb ongi, eerder dan ik had bedacht, maar klopte wel, ik had me mis rekend, en nog wel op mijn vakantie!!! Gelukkig doordat ik op vakantie was dat ik afleiding had en me kon ontspannen.
Mijn vriend is heel nuchter en zegt dan volgende maand gewoon weer ons best doen, kan ik zo pissig om worden!!
Langzaamer hand begin ik me wel zorgen te maken of het wel gaat lukken, maar ik ben bang dat het een kwestie van afwachten word. Ik heb begrepen dat je pas na een jaar de dokter kan gaan, is dat zo of kun je je al eerder laten onderzoeken??? Weten jullie dat???

groetjes van balende Saskia

Wij zijn na 10 maanden na de dokter gegaan. Ik voel mijn eisprong en we hadden het 10 maanden erg goed gedaan . Toen bleek dat het zaad van mijn man erg slecht was, dat onderzoek is inmiddels 7 maanden geleden. Ik ben echt blij dat we op tijd na de dokter zijn gegaan anders waren we nu nog aan het proberen geweest(voor niks dus)
Dus gewoon gaan als je het niet vertrouwd!

Bij onze eerste duurde het 11 maanden. Ik moest na 10 maanden voor iets anders bij mijn ha zijn. Hij vroeg ernaar en gaf aan dat als het die maand niet raak zou zijn, ik me bij hem moest melden. Dat was niet nodig, ik was zwanger. Dit eindigde in een miskraam. 4 maanden na de miskraam zwanger van een zoon. Voor deze poging moest de ha mijn spiraal verwijderen. Hij zei gelijk erbij dat ik na 11 maanden terug kon komen als het nog niet gelukt was. Dus ik denk dat je de goede man of vrouw even moet bellen. Er hoeft niks aan de hand te zijn, maar er is dan in ieder geval naar gekeken. Succes, en ik hoop dat het gauw raak is!
Groetjes, Kat

He wat balen voor je. Echt rot!
Nou ik hoop dat je vlug zwanger mag zijn, met of zonder dat medische duwtje in de rug!
Veel succes!
Lea

Terug
Bovenaan