balen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik baal even flink. Nadat ik donderdag dat spiraaltje eruit heb laten halen, heb ik nog 2 dagen licht gevloeid. Niets ernstigs dus. Maar nou ben ik gisteren in ene weer ongi geworden, en nog wel heel zwaar. Wat ik was voor het spiraaltje e.d. Ik voel me nu dus ook niet lekker en moet nog werken ook. Ik heb dat zware menstueren echt niet gemist en moet er dus weer even erg aan wennen.

Sorry, moest het even van me af schrijven.

groetjes,
Kirsten

Hoi Kirsten,

Ja, da's balen he. Toen ik net van de pil af was ben ik ook 3 weken lang meer en minder ongesteld geweest.   Gelukkig heb ik nu wel iets van regelmaat in mijn cyclus.

Schrijf het maar rustig van je af, daar is het forum voor!!

Liefs Nanda

In het begin dat ik zonder pil ging, had ik ook opnieuw ergere menstruatie pijn. Gelukkig is dat na enkele maanden verdwenen. Hopen dat het bij jou ook zo is. Trouwens duimen dat het snel raak is en dan ben je er hoe dan ook negen maanden vanaf. Succes natje

Dankjewel lieve meiden,

dit had ik echte effe nodig. Het gaat nu wat beter, ben nu een stuk minder. heel weinig eigenlijk. Wel raar hoor, ik ben dat helemaal niet gewend. Toen ik 3 jaar geleden met de pil stopte was mijn cyclus gelijk normaal. En na mijn miskraam en bevalling ook meteen weer normaal.
Alleen na het plaatsen van het spiraaltje heeft het ongeveer 3 maanden van af en aan vloeien geduurd. En nu dus weer. Ik hoop dat het nu over is, en mijn cyclus normaal begint.

Ik houd afgelopen dinsdag dan ook maar aan als 1ste dag van mijn laatste menstruatie, en ik ga inderdaad hopen dat het voorlopig weer de laatste is.

groetjes,
Kirsten

Terug
Bovenaan