Balen....?!?!?!?!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik had 25-8   mijn NOD. En 26-8 was er nog niks te zien van de duiveltjes. Ik was al helemaal blij aan het worden aangezien ik die week er voor positief getest had. Had wel een beetje viezigheid en zo, maar ik dacht aan een innestelingsbloeding of zo. En toen gisteravond ineens de rode duivels op bezoek. Grrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!! Ik baal echt als een stekker. Hoe kan een test dan positief uitpakken? Andere testen waren wel negatief, maar toch, een test geeft toch niet zo maar positief aan of wel. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Mijn ha had me er al voor gewaarschuwd. Ik had nu echt gehoopt dat het zo was. Ben best verdrietig, maar ja, we klussen rustig door.
Maar is er ook iemand die wel zwanger was en ook nog gewoon ongesteld? En is dit inderdaad mogelijk? Hopelijk krijg ik snel wat antwoorden!

Groeten Andrea

Sorry, ken het niet wat je schrijft.
Heb wel eens gehoord dat wanneer je te vroeg test een positieve test kunt hebben maar als het dan nog alsnog misgaat, je gewoon op of rond je nod ongi word. Kortom als je had gewacht met testen tot na je nod, [ wat nu niet meer nodig is] je het nooit geweten zou hebben..
Dat is een risico van te vroeg testen.Schijnt vaak voor te komen dat mensen zelf het gevoel hebben dat het raak is voor hun nod, maar toch gewoon ongi worden. Dit is dan een hele vroege miskraam.
En daarom word dat vroeg testen ivm teleurstelling vaak ook afgeraden.
Ik heb het ook maar van horen zeggen..Welke test was positief?
Merk je verschil aan je ongi, heviger ofzo?
Groet en succes..R

Ik had getest met Clearblue (positief) en met Kruidvat test (negatief).
Wel ben ik nu erg ongi en erg veel viezigheid. Sorry voor de details.
Maar we gaan gewoon weer klussen en op naar de volgende ronde.

Groeten Andrea

Hoi

Zoals RW ook al zei, is t over t algemeen niet verstandig om voor je NOD te testen. Het komt vaak voor dat n miskraam rond je nod is...bevruchting is dus vaak, mar t gaat ook vaak fout...Omdat dit rond je nod is, weten veel mensen niet dat t raak was, omdat t dus op ongi lijkt...

Voortaan beter maar na je nod testen, denk ik...Voorkomt idd n grote teleurstelling!

Sterkte

Terug
Bovenaan