Balen!!

A

Anoniem

Guest
En ja hoor, na 3 dagen krampen in me onderbuik te hebben gehad .. Gepaard met veel "slijm" (sorry voor de onsmakelijkheid!) zijn volgens mij de rode duivels gekomen..
Veel eerder dan verwacht! Normaal gesproken werden ze pas verwacht over ong. 1,5 week  Het is niet veel, steld niets voor op dit moment maar toch die krampen doen 't 'm.. Ook heb ik nog steeds last van "slijm"..
We gaan gewoon verder!

Succes, liefs.

Hoi Maike, is het helder bloed?? Anders zou het volgens mij ook een innestelingsbloeding kunnen zijn. Ik hoop het voor je, ff afwachten!!

Groetjes Kim

Hoi Maikeh,

Ik had zelf gister een vraag gesteld over slijm, en krijg dus reacties dat dit ook kan inhoudne dat je zwanger bent, en je leest/hoort vaak over een innestelingsbloeding dus.
Zou 't misschien toch niet  zo zijn dat....

Succes!

Groetjes mamaloe

Nou het is nu duidelijk, het is geen innestelbloed!
Het wordt alleen maar meer, nog steeds met veel slijm niet rood maar roze
Maar misschien verandert het nog wel in de loop van de dag.. Gelijk maar weer me volgende periode uitgerekend wanneer er extra geklust moet gaan worden.
Me vriend baalt enorm maarja wat doe je eraan?
De hoop houden we erin .. Alsnog is het jammer .. Gaan we nu ronde 3 in!
Alleen het is zo raar, toen ik net gestopt was met de pil wat ik het de eerste keer echt haast helemaal niets, de 2e keer echt enorm veel en ook veel te vroeg, en nu weer te vroeg! Misschien ook maar van die pilletjes halen waar hier veel over wordt gesproken ..

Liefs.

Terug
Bovenaan