BALEN!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben 26jaar trotse mama van een mooie zoon(15maanden)en hopend op een tweede.
Op 4november heb ik mijn laatste menstruatie gehad en toen zijn we voor een mooi tweede kindje gaan klussen. Precies alles uitgerekend wanneer de eisprong zou   zijn ed en dus ook flink aan de klus geslagen. En   tot mijn verbazing was ik vorige week overtijd en ik had de symptonen pijn aan borsten krampen en vreselijk misselijk!! jippy!! Na een paar testen te hebben gedaan   was er waarempel 1die positief was!!! helemaal gelukkig durfde ik nog niet te zijn dus vanmorgen(1week en 1dag overtijd) nog maar eens testen en helaas negatief EN ongesteld!!! Echt zwaar klote.
Maar ja ik ben ook zo ingesteld, dat je niet gelijk de 1e maand zwanger bent nadat je met de pil bent gestopt maar ja als je al wel een positiefe test hebt gehad ga je toch een beetje hopen he. nou ja nu alles maar ff laten rusten want ik merk dat ik toch heel teleurgesteld ben en verdrietig.

nou iedereen heel veel succes en tot schrijfs

kussies mij

Hoi inegerard,

Wat vervelend voor je dat je een positieve test had maar later toch ongi wordt. Ik herken het grote gevoel van teleurstelling goed. Ik had het vorige maand. Ook allerlei klachten maar niet overtijd helaas dus gewoon ongi geworden. Je bent er gewoon zo op gespitst dat je van alles in je lijf gaat voelen. Wij zitten nu in ronde 4 en mijn NOD is zaterdag of zondag. Het blijft gewoon elke maand weer spannend en de teleurstelling weer groot.Maar goed we kunnen niets anders doen als flink klussen en daarna maar weer wachten.. Ik wens je heel veel succes!!!

Liefs Linda

Terug
Bovenaan