Balen!

Nou ik had nu echt een beetje gehoopt dat t raak was, vandaag de 32e dag en de test gedaan, negatief dus en prompt daarop wordt ik ongi, oooo ik baal zo ontzettend, ben ook een beetje verdrietig,normaal voel ik altijd wanneer ik ongi word en mn borsten deden zeer en dan weer niet, wat een klote lichaam, sorry hoor. Nu maar weer naar de gyn. en dan gaan we waarschijnlijk met clomid beginnen.
Shit,shit, shit!!!! Zou het ooit nog eens gebeuren???!!??

Hoi Pluk,

Wat vreselijk rot voor je joh!!! Je hoopt er zo op!! Het is zo verrot als je cycles zo onregelmatig is he? want je weet gewoon niet wanneer je nou echt overtijd bent! Mijn vorige cycles duurde ook 32 dagen en daarvoor een paar x 40! Mijn gyn zegt dat als je cycles korter is dan 40 dagen je zeer waarschijnlijk wel een eisprong hebt!

Ik moet 25 mei weer bloed laten prikken,,,als daaruit blijkt dat ik geen eisprong heb gehad krijg ik ook clomid! Mijn gyn durft het nu nog niet te geven, want hij zegt als je wel gewoon een eisprong hebt en je gebruikt comid heb je zo een 4-ling!!!! Daar zitten we natuurlijk ook niet op te wachten..

Wanneer ben jij met de pil gestopt?

Ik hoop dat je je straks weer wat beter zult voelen en je nog kan genieten van het zonnetje!! Maar het blijft gewoon heel klote als je ongi er weer is!!

Kop op meid sterkte,

Liefs moi xxxx

Da's toevallig, voor mij vandaag ook de 32e dag en ben vanochtend ook ongesteld geworden. Balen weer, we zijn nu 5 maanden "bezig". En ik heb ook een onregelmatige cyclus. Vorige maand 36 dagen en nu dus 32. Heb nu (bijna) alles wel gehad geloof ik tussen de 29 en 36 dagen. We gaan voor ons derde kindje dus ik weet dat het kan. Maar wanneer???????? Ik wens je veel succes Pluk. Groetjes......Hendrika.

Hoi Pluk,

Wat jammer nou. Ik begrijp je erg goed. Je gaat er echt op hopen en dan doet je lichaam nog vrolijk mee zodat je denkt zou het zou het? En dan als je zover bent van ik ga een test doen is ie negatief en word je dezelfde dag ongi terwijl je het niet verwacht. Mijn lichaam heeft dit truukje je ook al 2 keer geflikt. Des te meer verdriet je hebt... Toen ik stopte met de pil (aug 2002) had ik regelmatige cycli tussen 27 en 29 dagen. Nu gaat de regelmaat eruit. Heb er nu al twee van 35 dagen achter de rug. En te zien aan mijn temp wordt deze ook meer dan 30 dagen. Het is zo frustrerend als je lichaam niet meer betrouwbaar is. Vooral als er mensen in je omgeving met een poep en een scheet zwanger worden. Maar ja hopelijk heeft de gyn alle antwoorden.

Veel sterkte en liefs,
Claudy

Ha meiden, Bedankt he voor jullie reactie! Ik heb mn spiraaltje aug. 2002 laten verwijderen,daarna was mn cyclus erg regelmatig, alleen voelde ik wel mn eisprong en dit is geen lekker gevoel, denk soms ook weleens dat daar dan iets niet goed zit, is namelijk best pijnlijk maar de gyn. zegt dat sommige vrouwen dit hebben en dat dit geen probleem is. Sinds ik met ki ben begonnen (nu 3x gehad) is mn cyclus erg onregelmatig, de kortste was 23 dagen en nu dus 32. Mn lichaam is er gewoon van in de war dit heb ik nog nooit gehad. Maar goed we gaan er gewoon weer voor, trouwens mn gyn. zei over clomid dat de kans op een 2 of 3-ling iets groter is, zo zeggen ze allemaal ook weer wat anders, maar weer afwachten. Ik voelde me vandaag ook weer goed hoor het is gewoon weer duidelijk en dat vind ik altijd weer prettiger dan die onzekerheid en ik geniet dan ook volop van mn zoontje, zie ook heel goed dat ik hem tenminste heb,ja zoveel van jullie hebben geen kinderen en dat vind ik nog veel erger, hoe graag ik ook een 2de wil, ik gun de mensen die geen kindje hebben dit nog meer dan ons maar ja je hebt er gewoon niets over te zeggen! Ik vind die onzekerheid zo erg en dat je lichaam je zo voor de gek houdt, gister had ik dan wel even een rotdag me lekker uitgeleefd in de tuin dat hielp goed en dan kan ik er ook weer tegen! Dus op naar de volgende poging misschien met clomid (al vind ik t wel wat enger nu ik lees dat de kans op een 4ling wel groot is maar goed we zien wel) He jullie ook alle succes toegewenst he enne BEDANKT!!!

Hee pluk,

Goed om te lezen dat het weer goed met je gaat. We zijn dus al even lang bezig nu Alleen bij wat verder bij de gyn. Ik heb namelijk vorig jaar een mk gehad vandaar dat ik net pas bij de gyn loop.
Ik kan mijn eisprong ook erg goed voelen. Dit vooelde ik nooit voor mijn mk maar daarna wel. Na een paar keer dat gevoeld te hebben dacht ik echt dat er iets niet goed was. Widt immers niet wat het was. Via HA een echo gemaakt en alles was op eerste gezicht goed. Geen rare dingen te zien. Dus conclusie ik voel mijn eisprong. Ik had nooit gedacht dat dat zo een pijn doet zeg. Als ik te hard op een stoel ga zitten verga ik van de pijn, ook is het erg pijnlijk om te klussen en juist wanneer het zo belangrijk is!
Maar ik houd gewoon in gedachte dat als ik ga bevallen deze pijn helemaal niets voorstelt bij die pijn.
Moet je bij de KI hormonen slikken ofzo??? Omdat je cyclus nu zo schommelt.
Gelukkig kun je het allemaal positief inzien, en ik ben erg blij voor je dat je al een knulletje hebt rond lopen. Ik denk ook dat dat het iets makkelijker maakt. Maar het neemt niet weg dat het net zo graag wilt als ons. Dat mag je best laten zien. Mensen die zeggen van doe maar rustig je hebt er toch al een die begrijpen er echt niets van dat maakt je wens er niet minder van hoor.!!!

Nu lekker slapen,

Succes en liefs
Claudy

hoi claudy,
nou ik heb precies het zelfde wat de ei-sprong betreft, echt pijnlijk ook tijdens het vrijen ja en als je fietst,ik denk nog steeds dat dat niet goed is, heb ik voor mn bevalling ook nooit gehad, maar de gyn. zegt dat dit niet erg is daar moeten we dan maar vanuit gaan he.
Met ki wekken ze je ei-sprong op (bij ons )moet je om 22.00.uur dan een spuit halen (pregnyl)en dan wordt je anderhalf dag later (om 11.30.uur) geinsemineerd. Ik denk dat mn lichaam er wel wat van in de war is.
Moet trouwens 25 Mei weer naar de gyn.,en dan gaan we afspreken hoe verder waarschijnlijk met clomid.
Hoe gaat het nu verder bij jullie dan ? Ook ki?
We gaan er morgen een paar dagen tussen uit tm zondag heerlijk, dus ben even afwezig jullie ook veel succes met alles he. Hopelijk heb je snel goed nieuws!!! Tot gauw!

Groetjes pluk

Hoi pluk,

Ja echt ga dat echt navragen of dat wel echt normaal is. Ik moet 24e weer naar de gyn voor alle uitslagen dan krijg ik ook te horen hoe het verder gaat.

Heel veel plezier en tot volgende week, hopelijk hebben we dan allebei goed nieuws!

Veel liefs Claudy

Terug
Bovenaan