Ha meiden, Bedankt he voor jullie reactie! Ik heb mn spiraaltje aug. 2002 laten verwijderen,daarna was mn cyclus erg regelmatig, alleen voelde ik wel mn eisprong en dit is geen lekker gevoel, denk soms ook weleens dat daar dan iets niet goed zit, is namelijk best pijnlijk maar de gyn. zegt dat sommige vrouwen dit hebben en dat dit geen probleem is. Sinds ik met ki ben begonnen (nu 3x gehad) is mn cyclus erg onregelmatig, de kortste was 23 dagen en nu dus 32. Mn lichaam is er gewoon van in de war dit heb ik nog nooit gehad. Maar goed we gaan er gewoon weer voor, trouwens mn gyn. zei over clomid dat de kans op een 2 of 3-ling iets groter is, zo zeggen ze allemaal ook weer wat anders, maar weer afwachten. Ik voelde me vandaag ook weer goed hoor het is gewoon weer duidelijk en dat vind ik altijd weer prettiger dan die onzekerheid en ik geniet dan ook volop van mn zoontje, zie ook heel goed dat ik hem tenminste heb,ja zoveel van jullie hebben geen kinderen en dat vind ik nog veel erger, hoe graag ik ook een 2de wil, ik gun de mensen die geen kindje hebben dit nog meer dan ons maar ja je hebt er gewoon niets over te zeggen! Ik vind die onzekerheid zo erg en dat je lichaam je zo voor de gek houdt, gister had ik dan wel even een rotdag me lekker uitgeleefd in de tuin dat hielp goed en dan kan ik er ook weer tegen! Dus op naar de volgende poging misschien met clomid (al vind ik t wel wat enger nu ik lees dat de kans op een 4ling wel groot is maar goed we zien wel) He jullie ook alle succes toegewenst he enne BEDANKT!!!