Balen

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik dus naar de fertilliteitsverpleegkundige geweest voor de bloeduitslag; of ik een eisprong gehad heb. Nou, lekkere tegenvaller was het. Het bleek dat de clomid (op de bijwerkingen na) echt helemaal niets gedaan heeft. Ik heb dus geen eisprong gehad, normaal zou de progesteronwaarde rond de 20 moeten zijn en die van mij was 3,6. Erg laag dus, heb nu wederom een recept gekregen voor provera om menstruatie op te wekken en moet dan 2 clomidtabletten per dag gaan gebruiken. Het vervelende is dat ik al een voorgevoel had dat t niet zou werken, ookal hoopte ik natuurlijk van wel. Ik baal wel, maar jah, duimen dat het met 2 tabletten wel gaat lukken om een eisprong te krijgen

gr Jackje

Hallo Jackje,

Wat ontzettend balen! Ik hoop dat je bij je man/vriend even lekker kan uithuilen. Bij mij helpt even knuffen met de kat ook altijd. Maar dan moet je natuurlijk wel een kat hebben. Of je kunt de kat van de buren voor een avondje ontvoeren.

Genoeg gekheid. Sterkte en een knuffel van Merlein (mijn kat).

Liefs, Fen

Hoi Jackje,

Helaas heb ik je vandaag gemist op de msn. Was onverwacht heel erg druk.

Balen dat je geen eisprong hebt gehad, Maar je moet maar zo denken dat je lichaam effe een stoot met clomid moet hebben en dan komt het hopelijk wel op gang. Zo ging het bij mij ook.

Ik spreek/typ je snel hoop ik.

Gr Naatje

Hoi Jackje,

Wat balen zeg!! Maar, ik heb veel succes verhalen gehoord van vrouwen waarbij de Clomid wel aansloeg in een hogere dosering. Ik slik nu ook de laagste dosis Clomid (voel me trouwens niet helemaal top door die Clomid, maagpijn, misselijk etc). Maar goed, de gyn. zei dat de meesten pas succes hebben bij een hogere dosering dus het komt vast wel goed met je eisprong. Heel veel succes weer met de provera!

X F.

Terug
Bovenaan