Oh mensen, heb een baaldag vandaag zeg! Iedereen om mij heen (zelfs 2 van mijn 3 beste vriendinnen) wordt maar zwanger... de 1 na lang proberen en de ander al heel snel. Merk bij mezelf ook dat ik echt oprecht blij ben voor de meiden die al lang bezig waren. Tegelijkertijd voel ik dat ik niet blij kan zijn voor diegenen bij wie het snel lukt, vind ik zo gemeen van mezelf! Ik wil niet geloven dat iemand het pas na 1,5 jaar ofzo verdient, maar wanneer is het nou eens mijn beurt? Argh!
Nou moest ik ook nog eens ongesteld worden op nieuwjaarsdag (happy new year haha) en dat is nog niet gekomen. Helaas heb ik al wel 3 dagen de krampen ervan, echt balen dit, laat het dan ook maar gewoon komen, dan ga ik weer netjes aan mijn Clomid en gaan we op naar de volgende ronde!
Zo, ik heb weer even mijn hart gelucht! Sorry dat ik niets positievers te melden had vandaag ;o)
X
Nou moest ik ook nog eens ongesteld worden op nieuwjaarsdag (happy new year haha) en dat is nog niet gekomen. Helaas heb ik al wel 3 dagen de krampen ervan, echt balen dit, laat het dan ook maar gewoon komen, dan ga ik weer netjes aan mijn Clomid en gaan we op naar de volgende ronde!
Zo, ik heb weer even mijn hart gelucht! Sorry dat ik niets positievers te melden had vandaag ;o)
X