balen

Hoi allemaal !
Gister al 2 keer hetzelfde berichtje gezet, maar komt waarschijnlijk niet door, daarom nog maar een keer..
Nou, 12 jan, gister dus, was mijn nod..en zomaar , out of knowhere, ,,ongi ! getverderre! Normaal gesproken heb ik wel van die voortekenen, zoals buikpijn/kramp. Maar nu? noppes, niks .
Natuurlijk ben ik verdrietig, maar het ergste vind ik dat ik het vertrouwen in mijn lichaam momenteel kwijt ben.
Voor mijn mk van aug.o4, was mijn cyclus stipt op dag 27 met de bij behorende voortekens. ( was vervelend, maar je wist waar je aan toe was).Nu is de cyclus verstoord, ( dg 32, 29, 30 ...) En daar baal ik enorm van.
Wie van jullie herkend dit? dat na mk alles van slag is, je hele hormoonhuishouding, zal ik maar zeggen.
veel liefs, Chantally
Oja, F, wil je mijn volgende nod zetten op...14 februari.?

Chantally,

Wat vervelend dat je toch ongi bent geworden. Maar ik zie dat je volgende NOD op 14-2 valt. Valentijnsdag, goed oefenen vanaf de dag dat je niet meer ongi bent. Wie weet krijg je dan een heel mooi valentijnskadootje!!!!

Ik wens je in ieder geval weer veel succes bij het klussen. Wie weet is het een goed teken NOD op 14-2!!!

Ik had volgens de berekening mijn ei op 26-12. Vond ik ook wel een mooie, kindje maken met kerst, een kerstkindje, misschien een voorteken!!

Beetje bijgeloof, maar wie weet.

Liefs Sammy

Hi Chantally,

Ja ik herken die cyclus na je miskraam ook. Ik was eerst tussen de 27 en 29 dagen en na mijn miskramen ging dit tussen de 21 en 31. Toch ben ik nog 2 x zwanger geraakt (helaas ook mis) dus het hoeft niet zo heel veel te zeggen.
Ik heb het er vandaag ook met mijn gyneacoloog over gehad en die vertelde mij dit. Dus ik hoop dat je je daar minder zorgen over maakt.

Corina

Hoi Chantally..

En of ik het herken. Ik heb na mijn mk helemaal geen eisprong meer gehad uit mezelf dus ja, ik ben een goed voorbeeld van iemand wiens hormoonhuishouding helemaal door de war is.

Wel balen hoor dat je ongi bent geworden! We gaan allemaal duimen dat de volgende ronde meer succes geeft!

X F.

Terug
Bovenaan