balen...

Hey meiden,

Voel me een beetje verdrietig.. Als alles goed was gegaan was ik  nu in de  13e week geweest..  Maar helaas heb ik een miskraam gehad.. Had me zo verheugd op dit moment, het iedereen vertellen, allemaal spulletjes bij elkaar zoeken enz..
Nu krijg ik nog van die kadootjes en foldertjes met  baby dingen omdat ik al zo vroeg van die blije doos  dingen heb aangevraag, niet slim....

Ik baal er gewoon van! Weet nu wel dat ik zwanger kan worden en dat het zo vaak mis gaat maar toch...  Sorry hoor.. maar ik moest het even kwijt...
Heb t er soms nog wel een beetje moeilijk mee..

Wat ik me ook ook vroeg, hoe lang duurt het ongeveer voordat je weer ongi wordt na een miskraam? Ik ben nu 4 weken verder, maar nog niets...?!?! Ik wil graag weer verder.. we zaten al in de 14e ronde, en we willen het zo graag....

Liefs Anne

Lieve Anne!

Ik weet het...ik was op moederdag 10 weken geweest...ben soms ook nog verdrietig hoor. Het zal denk ik wel slijten met de tijd maar vergeten zul je het nooit.

Heb op 10 april mn mk gehad en nu precies een maand later 10 mei ongesteld geworden. Had al 4 dagen ongikrampen en het zette maar niet door...echt heel raar hoor dit heb ik nooit. Normaal krampen en gelijk daarna ongi. Moet zeggen dat mn tampon ook soms pijn doet...miss iets mee te maken???? Maar nu weer bijna klaar ermee na 5 dagen ongeveer. We gaan er weer voor deze maand al moet ik zeggen dat ik er nu minder mee bezig ben in mn hoofd.
We zijn weer met beide benen op de grond gezet denk ik...

Ik denk ook wel dat het p.p. verschilt hoor het kan ook 6 weken duren. Als het nou lang wegblijft zou ik toch ff de vk/gyn bellen (tenzij je geklust hebt natuurlijk..)

Heel veel sterkte nog meis en het komt echt goed voor ons!
kus van maan xxxxx

Ik heb inmiddels twee miskramen achter de rug. Na de eerste (december 2006) werd ik helemaal niet ongesteld, want ik was direct weer zwanger. Dat liep dus snel weer op gang. Na de tweede (2 maart), zeer heftige en pijnlijke miskraam, duurde het 8 weken voordat alles weer op gang was! Het kan dus even duren. Veel sterkte!

He Anne,

Na mijn miskraam begin december, heeft het bij mij ruim 5 weken geduurd voordat ik weer ongi werd. Denk idd dat het per persoon verschilt en je het (helaas) gewoon moet afwachten.
Hoop natuurlijk voor je dat (als jullie geklust hebben) de RD wegblijven deze maand en je dus snel een posi test in je handen hebt. We duimen voor je (en voor alle andere meiden hier) dat het snel een goede zwangerschap mag worden.

Wij zitten nog ff op het reservebankje. (heb gisteren curettage gehad dus mogen nog ff niet klussen).

groetjes en succes ermee,
Dion

Hoi Anne,

Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je cyclus voor die tijd was... Ik heb PCO en word uit mezelf bijna nooit ongesteld, dus heb hormonen nodig.... Maar joh, balen voor je zeg, ik snap dat je verdrietig bent!! Wat een rotdag dan he, moederdag.....
Ik was 5,2 weken zwanger en heb zondag (moederdag) een miskraam gehad, lekker ironisch.... Mijn tweede miskraam, de vorige was eind januari was toen 10 weken zwanger. Voor ons was dit pas de eerste ronde met hormonen na de miskraam, omdat mijn lichaam helemaal van slag was en nergens meer op reageerde, maar zo hoeft het voor jou natuurlijk niet te gaan!!!!!! Deze keer kwam de miskraam spontaan en ik vloei nu ook behoorlijk, dus ik hoop dat het nu wel goed gaat. Ik mag van mijn gyn. al over 2 weken weer beginnen met de hormonen, als alles goed gaat, dus hoef dit keer niet zo lang meer te wachten.
 gelukkig.

Ik hoop dat je snel weer verder kunt joh, sterkte

Mickey

Terug
Bovenaan