Balen!!!!

A

Anoniem

Guest
Gisteren eindelijk een digitaal fototoestel gekocht, helemaal blij.
Eindelijk het gevoel dat ik "echt" mee kan doen met het forum, nou ja en natuurlijk vooral leuke foto's maken!!!
Dus ik wilde jullie al gaan lastig vallen met foto's van topic-onderwerpen waar ik nooit op kon reageren maar helaas, er zit een verkeerde batterij-oplader bij en we kunnen dus helemaal niks.
Wij allebei, manlief en ik balen dus maar niets aan te doen, hopen dat ik het morgen kan regelen en we een goede oplader krijgen.
Dus helaas, maar jullie houden het tegoed.

groetjes Danielle.

p.s. Morgen grote dag, Roos haar eerste echte lange schooldag, arm kind moet van mama meteen overblijven, hopen dat ze daardoor snel eraan went wat mijn   uitgangspunt daarvoor is.
En dus mama veel tijd met Linde, inschrijving voor muziek op schoot net gemaild, ook erg leuk!!!

Ja dat is balen, maar wij zijn erg geduldig dus we wachten nog rustig even af.

Groetjes sandra

Ach Gossie,das echt balen ja.Ook voor ons uiteraard,moeten we nog langer op die mooie plaatjes wachten.
Roos,zet hem op meid!
Groetjes Kitty en Tess.

Succes Roos en heeeeeeeeel veeeel plezier!!

En ook succes met de camera hé

Ga vanmiddag met de camera naar de stad.
Dikke tranen bij Roos vanmorgen, vond het niet leuk, Linde vond het geweldig al die kindjes, misschien moeten ze maar ruilen.

groetjes Danielle.

Ahh, en zit je nu niet met kromme tenen thuis te bedenken dat je dochter de vreselijkste dag van haar leven heeft op school? Of ben je gebleven tot de dikke tranen over waren?
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan