balen..................

A

Anoniem

Guest
Is het de hele zomer (nou ja wat je zomer kan noemen) goed gegaan met Tess en nou is het een paar dagen wat kouder en waait het wat meer en mevrouw begint meteen weer te rochelen. Ik had nog zo gehoopt dat ze erover heen was.
Vanmorgen al verhoging en snotterig, net had ze koorts en rochelt weer.

Volgens de kinderarts groeit ze erover heen of ze ontwikkeld astma, dat laatste hoop ik toch echt niet.

Maar even afwachten
Liefs sandra

Lorenzo begint ook al weer te snotteren
vorige keer liep dat uit op een bronchitus
hoop dat het nu bij een verkoudheidje blijft

ik heb soms de indruk dat kleine kindjes  toch gauwer
rochelen dan grotere kinderen misschien omdat deze het beter
kunnen ophoesten

laten we hopen dat er wat weerstand aan over houden

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Geef ze maar een hele dikke knuffel van ons!!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Dat is wel balen inderdaad, arme Tess. Ik hoop van harte dat ze eroverheen groeit en geen astma ontwikkelt! Geef haar maar een extra knuffel!

Liefs,
mv Tijs

Oh herkenbaar... Sinds dit weekend is Ivar ook aan het hoesten, vanmorgen bij de HA geweest, wrsch bronchitis. Wilde antibiotica of pufjes gaan geven, heb t maar ff afgehouden, hoe later die troep hoe beter.

Heb m een half uurtje geleden met heel veel moeite in slaap gekregen, hij was zo moe maar alleen maar huilen, snotteren en hoesten. Nu hoor ik hem net een beetje wakker worden zonder te huilen, dus hoop dat het iets beter met hem gaat!

Suc6 met Tess, hoop dat het inmiddels wat beter met haar gaat!

Liefs Jenneke

Ik hoop dat je meisje zich snel weer beter voelt!!!
Een mooie nazomer is van harte welkom, even uitstel van het onvermijdelijke snotteren.
Dat rochelen van Tess en evt. astma klinkt wel ernstig, hopen dat ze er overheen groeit.

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan