Balen...

A

Anoniem

Guest
Mijn man is drie weken geleden met een nieuwe baan begonnen. Ipv anderhalf uur reistijd had hij nog maar 10 minuten. Maar het bevalt hem helemaal niet en hij gaat terug naar het oude bedrijf waar hij werkte.

Ik was juist zo blij dat we de zorg rondom Lukas wat beter konden verdelen (ik werk nu ook nog 4 dg per week) maar dat gaat dus mooi niet door.

ik ben wel blij voor hem dat hij weer bij zijn oude werkgever aan de slag kan want hij was hier echt niet happy maar desaltniettemin baal ik wel.

annemieke

He get, dat is inderdaad balen zeg!!! Tuurlijk is het belangrijk dat je man lekker in zijn vel zit met zijn werk, maar anderhalf uur reistijd enkele reis  is wel erg veel.............

Mijn man werkte voorheen bij Nutricia in Zoetermeer en zat in precies hetzelfde schuitje (en altijd in de file). Inmiddels werkt hij sinds april in Zaltbommel, tegen de files in en is binnen 20 minuten thuis. Voor hem én voor mij een wereld van verschil, waar we nog dagelijks blij mee zijn. Maar ja, het verschil met jou is dat hij het in zijn nieuwe baan geweldig vindt......

Kop op, en blijf de vacatures in de gaten houden, wie weet zit er binnenkort iets dichterbij huis wat hij wel echt leuk vind!!!

Susan

getverderrie! kan het me goed voorstellen hoor! zelf reis ik ook 1-1,5 uur (afhankelijk van files) enkele reis, weliswaar maar 2 of 3 dagen in de week gelukkig, maar krijg er ook al de balen van, en dan zo laat thuis, idd nog voor je kleintje zorgen!

echt vervelend voor je man dat hij het niet naar zijn zin had, hoop dat er snel weer iets leuks in de buurt zich aanbiedt!

liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan