Balen

A

Anoniem

Guest
Ik zit hier echt te balen na net een potje gejankt te hebben. Ik heb tijdens en na mijn zwangerschap ontzettend veel last gehad van bekkeninstabiliteit en het ging nu eindelijk wat beter (5 1/2 maand na de bevalling).
Nu kreeg ik 4 weken geleden zo'n last van mijn bil en kuit en volgens de mensendieck therapeute was het een spierenkwestie. Na 2 weken dacht ik toch meer aan een zenuw en is er een afspraak bij de manueel therapeut gemaakt waar ik net vandaan kom. Die constateerde een ontzettend instabiel onderrug en waarschijnlijk een hernia.
Aangezien Levi een onverwacht kadootje was en ik nog mijn opleiding aan het afronden was kan dit er eigenlijk niet meer bij. Door mijn verlof en nu mijn rug kan ik dadelijk fluiten naar mijn diploma waar ik 3 jaar lang zoveel voor heb opgeofferd.

Moest het echt even kwijt en ga morgen praten met de bedrijfsarts.

groetjes chimene mv Levi 12-06-07

Ooohhh verdorie zeg!!
Harstikke kl*te voor jou meid!!
Ik wil je op deze manier ff een hart onder de riem steken!!

Groetjes Debby.

Hoi,

jeetje zeg, wat vervelend allemaal. Ik hoop voor je dat je supersnel gaat herstellen en alles toch nog goed komt!!!

Groetjes van marloes

Dat zou ik wel minstens balen noemen ja! Ik hoop maar dat er mogelijkheden zijn om toch je diploma te halen. Ik kan me een klein beetje inleven. Ik heb tijdens mijn zwangerschap de laatste loodjes van mijn opleiding gedaan en  3 weken   voor de bevalling nog mijn afstudeerproject gepresenteerd.

Het was een enorm gedoe, maar ik heb het gelukkig kunnen afronden voor de kleine er was, want ik had er nu idd geen tijd meer voor gehad. Laten we hopen dat je het lukt!

Sterkte en succes!
Marisa

Hoi Marissa,

Het is helemaal baln omdat ik helemaal klaar ben met de opleiding alleen mis ik nog  4 weken praktijkuren en ik moet mijn scriptie nog presenteren (die is wel af en goedgekeurd). Je mag niet langer dan 4 jaar doen over de opleiding want dan is het gewoon over en sluiten dus ik hoop dat er nog wat te regelen valt.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan