balen......

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ik merk dat ik ereen beetje doorheen zit.....
vandaag weer controle gehad en alles zit nog dicht
donderdag ben ik uitgerekend en ik hoop zo dat mn kleinje niet te lang meer blijft zitteni
ik heb zo n goede zawngerschap gehad en ik zou het echt zo vreselijk vinen als ik uiteindelijk toch nog met 42 weken in het ziekenhuis zou belanden dit is echt mijn doemscenario.......
vanaf 41 weken gaan ze om de dag strippen en dan met exact 42 weken moet ik naar het ziekenhuis voor plan en check

mijn gewicht blijft redelijk stabiel nu 15 kilo aangekomen
hoe is het met jullie?

xx

Ahhh meisie,

zit je er echt zo doorheen??? En dan niemand die reageerd....

Hoe is het nu met je, nog steeds niets???

Ik begrijp je hoor: heb het ook gehad en ben zondag pas 39w...

Toch worden de meeste kindjes wel vanzelf binnen de 5weken geboren, dus houd je daar maar aan vast...

Bij mijn zoontje was alles ook rustig tot aan wk40, de volgende dag had ik weeen en met 40w2d is ie geboren... Uiteindelijk wel in het ziekenhuis beland omdat de bevalling niet echt opschoot, maar geloof me: als je een keer aan het bevallen bent maakt het je niets meer uit hoe ie eruit komt, als ie maar komt...
Weet dat ik op een gegeven moment zelf dacht:"  Dan maar een keizersnee als ie er maar uit komt..." gelukkig was dat toen niet nodig, na twee keer knippen ben ik op de natuurlijke manier van hem bevallen!

Nog ff volhouden; eens komen ze eruit!

Liefs Nika  

Terug
Bovenaan