balen!

Goedemorgen allemaal,

Morgen om 16 uur zou ik bij de VK terecht kunnen, 7 a 8 weken, om te kijken naar het hartje... zoooo spannend, net als iedereen kijken wij er erg naar uit, de miskraam in aug. maakt mij toch iets onzeker ook al wil ik dat niet toestaan...

Maar helaas is er een oude bekende van mijn vriend overleden, de begrafenis is morgen, en aan de andere kant van het land, waardoor hij er OF niet bij kan zijn, OF we moeten de afspraak verzetten, een week omdat we deze week geen tijd hebben...
Nu probeer ik de hele ochtend al de VK te bereiken om de situatie uit te leggen en te vragen of het mogelijk is om vandaag een plekje tussendoor te krijgen. Mijn vriend is net naar zijn werk en ik ben vrij, onze dochter heeft bij oma geslapen dus wij hopen dat  het vandaag mogelijk is om langs te komen, ik ben zo zenuwachtig! zowieso was ik dat al omdat we morgen zouden gaan. natuurlijk logisch als er vandaag geen plekje meer is tussendoor, "effe snel "maar ik hoop het wel! Ik baal nu enorm dat ik niemand te pakken krijg bij de VK!
Zo... dat moest ik ff kwijt.

Hej Suzanne,

Das zeker balen! (dubbel balen want dan overlijden is ook niet leuk) Hoop voor je dat je vandaag nog even snel tussendoor kan. Dan hebben ze misschien niet alle tijd voor je maar weet je wel of het goed is of niet.

Laat je het even weten?

Groetjes,
Jo

Terug
Bovenaan