balen

A

Anoniem

Guest
Ik moet deze week ongesteld worden volgens mn cyclus. Vandaag voel ik al dat het er aan zit te komen en ik BAAL daar zo van, ronde 6 dus weer niet gelukt.
Klotezooi

Dat is idd balen zeg! Maar geef niet op, het komt vanzelf goed!

Succes en sterkte!

Liefs Victory

Kop op, ik kan me heeeeel goed voorstellig dat dit echt k*t is. Maar wel positief blijfen he! Anders gaat dat alleen maar tegen werken.

Gr Saartje.

positief blijven denken! Het komt helemaal goed joh!'
Denk maar aan al die stelletjes die al jaren bezig zijn dan valt het allemaal nog reuze mee!
Ik weet dat dit moeilijk is want ik had zelf ook allang zwanger willen zijn maar ja we hebben het helaas niet altijd voor het zeggen..

Succes! en wie weet zien we elkaar gauw op het zwanger zijn forum!

Liefs S

Fuck!!! Dikke shit gewoon elke maand.
Zet hem op, koppie omhoog en op naar de volgende ronde.

Liefs Karin

Ronde 7

Aaaah ik begrijp je helemaal meid!

Gedeelde smart is halve smart...
Ik ga naar ronde 5 en elke ronde is er een teveel he?!
Ook al weet je dat je daar eigenlijk niets van mag/kan zeggen... maar toch!

Succes meid!

Groetjes,
Muppie

He Fem78,

Ik zit in ronde 5 maar ik weet wat je bedoelt. Elke ronde is het weer spannend en weer heb je hoop. En dan lijkt het zooo lang te duren voordat je weer kan uitkijken naar een nog. Maar zo anderen al voor mij zeggen... we mogen niet klagen want we zijn relatief nog maar net bezig ;) Je tijd zal vast komen!

Groetjes
Mariposa

Ja tuurlijk zijn we in verhouding met andere, die al jaren bezig zijn, nog maar kort bezig. Maar ik hoor ook zoveel stellen die na 2, 3 keer zwanger zijn.Of dat het gelijk raak is. Die zijn er ook veel.
En dan is ronde 7 best al een eind verder

Terug
Bovenaan