Balen!

A

Anoniem

Guest
Bah! Het is ons weer niet gelukt! Gisteravond werd ik ongesteld. Nu gaan we de zesde ronde in. Ik weet dat het nog niet zo lang is, en dat anderen er veel langer over doen. Maar toch baal je. Verdorie, deze maand netjes met ovutest. Alleen kwam het helaas net zo uit dat de dag met de smiley (Clearbluetest) overgeslagen werd. Nu denk ik; stom natuurlijk, maar we zagen elkaar pas zo laat 's nachts, dat manlief echt geen puf meer had. Geen probleem dacht ik toen. Maar nu baal ik. Was de volgende ochtend dan toch te laat? Nou ja, ik heb gisteravond een flink potje gebruld en nu gaan we maar weer verder. Zometeen op kraamvisite. Het kan niet beter. Bah.

Hoi Louise,

Balen zeg! Hoelang je ook moet wachten, volgens mij duurt het voor ons allemaal altijd te lang!

Groetjes Monique

Hoi Louise,
wat vervelend zeg! Helemaal omdat je misschien nu het idee hebt dat je het juiste moment hebt overgeslagen. Hopelijk heb je volgende maand meer geluk.

01Monique, hoe is het bij jou?
Ik word helemaal kriegel van de situatie. Ik heb allemaal kwaaljes die bij ongesteldheid passen, maar ook bij zwangerschap kunnen horen en ik word maar niet ongesteld. Probeer tot volgende week vol te houden en dan pas weer te testen....
Groetjes Rianne

tis idd nog niet zo lang, maar toch begrijp ik je gevoel een maand duurt dan zo lang he?

Terug
Bovenaan