Balen

A

Anoniem

Guest
Ben de hele week al bezig met ovulatietesten en elke keer een licht streepje. Dusse mijn eisprong komt er aan....flink geklust deze week. Vanmorgen nog een keer een test gedaan en nog steeds licht streepje. Maar nu gaat mijn man een weekend weg en we zien elkaar dinsdagavond pas weer. Dus hoop echt niet dat mijn eisprong zondag is, want dan is de kans dus héél klein dat het deze maand gaat lukken. Dus ben nu wel een beetje aan het balen!
Heeft trouwens iemand ervaring met sensitest-ovulatietesten. Heb de hele week al een licht streepje, kan dat kloppen?
Groetjes Rianne

Sorry kan ik je niet verder mee helpen, gebruik ze (nog) niet.
goed dat je hebt geklust...! hopen dat het genoeg is...en dat je ei miss toch eerder is...
s6

heb zelf geen ervaring met die testen, heb nog nooit zulke testen gedaan.
Maar sperma kan wel tot 5 dagen blijven leven in de baarmoeder dus zou zeggen haha
doe het gewoon nog een keer goed voor je man weggaat.

groetjes marian

hi, ik gebruik de testen. ik kijk via de site http://www.sensitest.nl/ovulatie-calculator.php?r=go049 hierop staat wanneer je met testen kunt beginnen. om zeker te zijn dat ik de dag niet mis begin ik altijd 2 dagen eerder, ik heb eigenlijk steeds geen streepje dan twee a 3 dagen een licht streepje en dan een donkere en dan weer niets.

oei je vriend gaat wel in een "verevelende" periode weg wat zwanger worden betreft, ik hopo voor je dat je eisprong toch op een ander moment plaats vind.

de testen van sensitest zijn erg secure testen het zou dus best kunnen dat je bij jou het percetnatage wat hoger is (iedereen heeft het in zijn urine ook als je niet zwanger bent) maar als het bij jou net iets meer is kan hij het mischien standaard meten????????

Tnxs voor jullie antwoorden, vanochtend nog even flink geklust, dusse hopelijk is het genoeg.

Ik had Sensitest al gemaild, maar die gaven een vaag antwoord.... ik ga gewoon afwachten!

Terug
Bovenaan