Balen

Hoi meiden,

Gisteren weer met Roan naar het ziekenhuis geweest voor een echo en helaas is de nier niet vekleind. Nu krijgt ie binnen enkele weken een draintje in zijn nier om deze te ontlasten omdat hij anders nog meer functieverlies krijgt. Dan gaan ze ook kijken of de urine niet weg kan of dat de nier gewoon zo flexibel is. In het eerste geval moet Roan ook weer geopereerd worden en gaan ze weer een andere drain plaatsen en dan voor langere tijd (weet niet hoelang) in het tweede geval laten ze het zo geloof ik. Ik baal dus want ons meneertje wordt dus nog 2 keer geopereerd. (mijn gevoel zegt nl dat er afvloeiingsblokkade zit en dat moet dan verholpen worden). Ik ben er eigelijk heel erg klaar mee.. ik wil zo graag rust!!!!

Liefs Frida

jeetje meis, wat erg!! Vooral voor je kleine man!
Ik weet hoe vervelend het is, als je kleintje zo in de medische molen zit! En hoe zwaar het voor de moeder is. Iedereen leeft met de kleine mee, maar vergeten, dat de moeder alle nachten wakker ligt van de zorgen.. Ook ik ging er bijna aan onderdoor. Vooral de angst enzo.

Heel veel sterkte de komende tijd en geef een dikke knuffel aan je mannetje!! En als je wilt klagen, hier kan het!

Begrijpelijk dat het flink balen is,

En zoals suno al schrijft, snap dat je er moe van word en ben.
Heeft roan trouwens nog steeds zoveel pijn bij het plassen?

liefs Marina

Hey dames,

@ Suno: Gelukkig heb ik wel mensen om me heen die doorhebben hoe zwaar dit voor de moeder is. Das wel fijn maar neemt de zorgen helaas niet weg. Ook de onduidelijk vreet me altijd op, ik kan daar heel slecht tegen, moet weten waar ik aan toe ben. De arts belt me uiterlijk maandag en dan ga ik ook allemaal vragen stellen.

@ Marina:De pijn is gelukkig helemaal verdwenen. Hij heeft nergens meer last van. Ben gisteren ook even op de afdeling met hem geweest (daar lag nog iemand die er toen ook lag) en dat deed hem gelukkig niks dus ook dat viel weer mee.

fijn dat het hem niet zoveel deed, dan weet je in ieder geval dat hij er geen nare herinneringen aan heeft.

Hoe vond jij het om daar te zijn?

liefs Marina

Wat vervelend dat je nog steeds aan het tobben bent met Roan ! Het gaat wel lang duren zeg !
Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt en dat alles snel achter de rug is.
Heel veel sterkte en dikke kus voor je kleine mannetje !
Liefs, Sophie

he verdorrie zeg. t zit jou en je mannetje ook niet mee.
ben in ieder geval wel blij om te lezen dat hij geen pijn meer heeft.

wil jullie heel veel sterkte wensen en hou ons op de hoogte he!

liefs, do

Hey Frida,

Wat zal dat tegenvallen zeg!
Misschien een idee om alle vragen op te schrijven voor maandag, soms vergeet je door de antwoorden de volgende vraag en blijf je daar weer mee zitten, zo weet je dat je alles gevraagd hebt!
Heel veel succes met alles en idd duidelijkheid, dat is zo belangrijk!

Liefs MJ

Terug
Bovenaan