balen

Had vanochtend om half 11 afspraak bij de verloskundige, omdat ik Joris op moest halen om kwart over 11 van de peuterspeelzaal had ik van te voren al gevraagd of het niet te krap werd in de tijd..ze lopen nog wel eens uit namelijk! had om half 11 afspraak en moet dan om 11 uur echt weg. Nee dat was geen probleem want het was direct naar de pauze..
Nou je voelt hem al. Zat daar netjes om 10.25u en maar wachten om 10.30u komt er een andere meid binnen en de verloskudige komt haar meteen halen..vond ik al vreemd maar goed..nog ruim tijd dacht ik! Om 11 uur maar gezegd dat ik echt weg moest (ondertussen kwamer de waterlanders natuurlijk...rothormonen!!!) Nou toen mocht ik nog wel even binnenkomen en kon ze me wel even snel helpen...niks ervan natuurlijk, moest echt weg!

Baalde er toch flink van......
Nu komt het allerleukste...ze hadden alleen nog maar plek voor een nieuwe afspraak om 11.55u woensdag, echt niet leuk met een kind van 3 en 1,5jaar die dan moeten eten..Maar goed...tegen een uur of 1 zal ik dan wel aan de beurt zijn!

Sorry voor mijn gezeur hoor...maar moest het even kwijt..!

kan ik me voorstellen dat je je zo voelt, zou ik ook hebben en zeker als je van te voren aangeeft dat je niet veel tijd hebt i.v.m. je andere kijnderen die je moet ophalen.
en het is altijd weer een leuk en fijn moment om je kleine te zien en daar moet je toch de tijd voor nemen om er van te genieten en niet even snel snel of met een paar jengelende kinderen die honger zouden hebben. dan lijkt mij dat je er nie van kan genieten en dan zit je ook niet prettig.
ik geef je groot gelijk dat je er flink van baald.

nou sterkte met je volgende afspraak bij de vk.hopelijk gaat het nu beter en op tijd.

groetjes angelique

ja echt heel vervelend zeg en al helemaal niet super voor je dat gestress als je het allemaal wel red.
als je de volgende keer moet om die rot tijd heb je dan niet even iemand die je kindjes op han halen tussendoor misschien dat jij dan wel wat rustiger zit daar.

maar het wachttijd probleem is dus niet alleen hier zie ik.
ik moest laatst om half 12 komen
belde de vk me op of ik om 12 uur kon komen wat het liep zeker wel een half uur uit.
nou ja dat was wel goed. zat ik daar netjes om 12 uur werd ik nog pas om half 1 geroepen.
s toch erg? loopt gewoon een uur uit kan toch niet!
ik weet ze hebben het druk maar wij ook toch.

x lee

Terug
Bovenaan