Balen

Net by de gynacoloog geweest zegt hy we gaan volgende x dus nu plannen en nu zegt hy wil zo weinig mogelyk doen ivm die keizersnee litteken vorige x zei hy anders dus moet volgende week pas terug komen dus ik baal er enorm van hadt zo gehoopt vooral omdat hy t,ook zei dat k,ingeleid zou worden en wat meer zekerheid zou hebben hebben baal er enorm van zit er helemaal doorheen slaap byna niet meer ben erg moe heb met vlagen enorme rugpyn

Balen meid!!! Kan me je gevoel goed voorstellen!!! Hoewel ik weet dat er bij mij momenteel op medisch gebied geen reden is om eerder in te grijpen (baby is niet groot en doet het goed) hoopte ik tegen beter weten in ook wel dat ze zouden zeggen dat ze iets voor me konden doen, over een week ofzo...

Helaas zijn slecht slapen, bekkenpijn en maagzuur/ overgeven geen indicaties om eerder in te leiden..

Nee weet ik maar hy zei de vorige x v we gaan inplannen vanmiddag omdat de kans groter wordt dat die keizersnee wond gaat scheuren en nu praat hy anders als hy nix gezegd had was de teleurstelling niet zo groot geweest dus we wachtdn maar weer af

Vervelend als het anders is dan verwacht, je stelt je erop in en dan draaien ze als blad om een boom.

Sterkte met het wachten en balen mag hoor...

Terug
Bovenaan