Balen.............

Hey meiden,

Tja ik baal best wel want nu hadden we hier op het cb een heel goede en kundige arts zitten.
Zij dacht niet vanuit de richtlijnen maar keek naar het kindje zelf en naar de behoefte van het kindje nooit van dit doe je niet goed en dat niet.
Maarja het zegt het al............HADDEN.
Nu was het cb hier altijd al verschrikkelijk echt waar vergeleken bij cb's hier in de aangrensende dorpen.
Maar sinds die arts er zat was het gewoon best goed.
En nu is ze weg/ziek voor de komende maanden............zo balenis aangekondigd.
Nu had ik er al helemaal geen goede ervaringen met Floortje dus ik was al blij met deze arts.
Want de vp hier en de weeg-vrouw zijn gewoon . . . hier.
Vanaf nu komen er verschillende cb-artsen die elkaar afwisselen nou dat vind ik echt helemaal niks daar kan ik niet opbouwen en ze zeggen dan zeker al elke keer wat anders.
En nu weet ik wel dat je alles met een korreltje zout moet nemen van het cb maar vind het toch belangrijk en een beetje goed gevoel te hebben mocht er ooit toch wat zijn.....
Nu wil ik toch maar over gaan stappen naar een ander cb alleen weet ik niet of dat kan....
Dus daar ga ik morgen maar ff over bellen, er zitten hier in de aangrenzende dorpen ook en dat is maar 10 min hiervandaan. Dus heel goed te doen.
We zullen het zien.....

liefs louise

overstappen van cb wilde ik eigenlijk al toen het gedonder was met floortje maar omdat we toen daarna nog maar 1 hoefden(prik van 3jr en 9mnd) heb ik dat niet meer gedaan.
En na lang wikken en wegen en een gesprek met de arts die nu dus ziek is besloten hier te gaan......

Ik ben ook overgestapt, ben alleen nog niet geweest. Ik zit precies tussen 2 bureau's in. Heb gezegd dat ik het andere makkelijker vind ivm het rijden, parkeren enz hahahah. Maar dan ben ik wel van de vervelende verpleegkundige af. Ik zou het gewoon proberen. Maar heb het idee dat ze van Thebe allemaal K*T zijn.

@supertje--> weet van mijn schoonzus en nichtje dat zowel het cb sprang capelle en waspik heel anders zijn en veel leuker.
Mijn tante (moeder van mijn nicht)gaat vaak mee hier naar het cb die weet niet wat ze mee maakt.
Die zegt het is gewoon een terreurkamp cb kaatsheuvel.
En het maakt niet uit of ik hier ga of naar sprang of waspik dat stukje rijden maakt me niet uit ga straks ff bellen.

Terug
Bovenaan