Balen...

Vanmorgen controle gehad en dit keer mocht ik bij de verloskundige in het ziekenhuis. Normaal altijd bij de gyn, maar het gaat zo goed iedere keer.
Tot vandaag....helaas...bloeddruk véél te hoog 100/150 en de kleine lijkt niet te zijn gegroeid de afgelopen 2 weken...dus bloedonderzoek en ctg gehad. Dat zag er allemaal goed uit, dus ik mocht wel naar huis, maar moet vrijdag terug komen...bij de gyn.
Dat betekent dus nu stoppen met werken...en rust houden...pfffff dat was even slikken en schrikken..
Maar voor het goede doel ga ik keihard mijn best doen om rustig aan te doen!! Anders houden ze me vrijdag...
Ben nu 33 weken zwanger.....

Gek...mijn verlof is dus nu begonnen...voelt nog onwennig omdat ik tot vanmorgen nog dacht tot de 15e door te werken....

Groetjes Brigitte

heel veel succes dan en zeker rustig aan doen ik hoop ook nog wel eventjes door te kunnen gaan maar bij mij leek het er vorige week ook op dat ik complete rust zou moeten gaan houden maar gelukkig was ons kindje wel goed gegroeit en mijn bloeddruk is tot nu toe nog helemaal goed. hoop voor je dat het vrijdag allemaal beter is.
groetjes nicole

ach meis wat vervelend.

rust helpt echt.
ik heb weer een groeiecho gehad en nu was het van 1600 gram naar 2100 gegaan (ben nu 35 weken)

ik hoop zo dat je niet opgenomen hoeft te worden

succes!

groetjes dion

Hey meid,

Wat een vervelend nieuws.
Kan me voorstellen dat het even schrikken was.
Weten ze ook waarom je bloeddruk zo hoog was dan?
Hoop dat de kleine goed gaat groeien en je bloeddruk weer gaat dalen.
Veel succes vrijdag en ik hoop dat je dan weer lekker naar huis mag.
Hoe laat heb je vrijdag je afspraak?

Liefs Danielle

Jeetje wat vervelend!
En inderdaad schrikken, vooral als het zo goed ging iedere keer.

Heel veel succes vrijdag en ik hoop dat je dan toch een beetje kan gaan genieten van je verlof!

Liefs Kim

Terug
Bovenaan