Balen.....

A

Anoniem

Guest
Helaas net ontdekt dat het deze maand ook niet raak is. Ben er nu echt wel klaar mee...
Ben ook aan het twijfelen of ik ga afwachten tot het einde van het jaar of dat ik nu al de huisarts ga bellen voor een verwijzing naar ziekenhuis. De huisarts is namelijk op de hoogte van de situatie en we mochten bellen en dan zou ze de verwijzing in orde maken. Ze hoopte voor ons dat het niet nodig zou zijn.

Dus op naar ronde 16 (ronde 4 na miskraam).....

Ach meid wat balen zeg! Ik zou gewoon lekker je ha bellen iedere maand die je langer moet wachten is er 1 teveel hoor.

Sterkte!

Hey!

Gatver! Wat balen meid! Weer die teleurstelling! Ik leef met je mee hoor....Ik zou gewoon de huisarts bellen voor een doorverwijzing. Mijn man en ik lopen vrijwel gelijk met jou, als het voor ons nu ook niet raak is dan zitten we ook in ronde 16.

Vorige week naar de huisarts geweest en gelijk een doorverwijzing gekregen, we hebben nu over 1 week een afspraak in het ziekenhuis. Ik vond het een hele grote stap en we hebben er best even over na moeten denken maar achteraf ben ik blij dat we niet tot Januari hebben gewacht, het duurt toch allemaal zo lang dus nu zit er tenminste schot in de zaak ;-)

Succes met je beslissing! Liefs Lynn.

Ik zou ook naar de huisarts gaan! Iedere maand die je nu wacht is er een teveel!
Veel sterkte en succes!

Wat ik je nog wilde vragen: je bent nu bezig voor je 3de kindje, hoe is het bij je eerste 2 gegaan? Had je daar ook veel moeite mee om zwanger van te raken?

Ja, net mijn man gesproken en ik ga morgen huisarts bellen... Hij is er ook klaar mee...
Zit nu op werk en morgen vrij, dus dan is het rustiger om alles te regelen.

@Marscha
Bij de eerste was ik binnen 3 maanden zwanger van ons oudste zoontje.
Daarna een miskraam gehad met 10 weken (6 maanden geduurd om zwanger te worden) en daarna duurde het 7 maanden voordat ik zwanger was van ons jongste zoontje. En nu natuurlijk afgelopen jaar 13 maanden voordat ik weer zwanger was en toen een miskraam.

En dat is ook wel wat er mee speelt, dat het ook fout kan zijn als ik dan toch weer zwanger ben. Dus daarom had de huisarts na de laatse miskraam gezegd, we zien het nog tot einde van het jaar aan, maar wil je eerder een verwijzing bel en ik schrijf hem.

Oh jee, wat een traject. En twee miskramen hakken er ook flink in!!
Dank je voor de info, ik was daarvan niet op de hoogte. Ik hoop echt voor je dat het ziekenhuis jullie kan helpen!! Hopen op een zeer mooi 2012!!

Liefs

Sterkte meid! Hopen dat je snel weer een wondertje mag krijgen!

Hier deze ronde ook niet raak, ik zit hier ook flink te balen..

Liefs

Terug
Bovenaan