balen

baal daar zo van he. voelde me vandaag zo goed en fit, had geen pijn dus had zoiets van nou ga lekkere rommelen lekker mijn ramen gezeemd nou moet het nu weer bezuuren. hopeloos word er echt simpel van..tis zo verleiderlijk! word er soms echt sacho van dat kniet alles meer kan, wil zoveel maar gaat niet.. sorry voor mijn klaagzang

ZOOOOO herkenbaar

ik ben heel blij met alle hulp die ik nu krijg maar verdomme wou toch dat ik zelf lekker kon frutselen en soppen

Nog maar een paar weekjes dames!

Ik ken t hoor. Ik denk nog steeds dat ik alles wel kan maar aan t eind van de dag kan ik dan niks meer haha. Mijn man zei al dat als ik gewoon door ging dat ik dan savonds niet mag klagen. Gyn zei van de week ook tegen mijn man dat mijn man de rem er maar iets op moest zetten omdat ik toch bijna 34 weken ben en meer rust moest pakken haha moeilijk moeilijk moeilijk.

xx

Tja hier hetzelfde probleem. Laatst de ramen binnen gedaan. Diezelfde dag heel veel harde buiken en de dag erna weer wat bloedverlies. Ik kan het gelukkig nu wel loslaten en schakel de hulptroepen in. Tis moeilijk, maar pak toch je rust meid want je lichaam geeft aan dat het niet meer kan. En over een paar weken komt er nog een bevalling aan!! Kost ook wat energie haha!

Succes meid en probeer het los te laten en te accepteren dat je de rest van je zwangerschap niet meer alles kan.

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan