Balen! :(

Hey dames,

Dacht dat ik me beter ging voelen maar helaas, het voelt weer of ik terug bij af ben. Weer kotsmisselijk en hoofdpijn. heb gewoon totaaaaal geen energie meer loop op het werk als een zombie rond en ben niet vooruit te branden. Nu ik die stage erbij doe lukt helemaal niks meer. Dus heb besloten hoe moeilijk ook dat ik daarmee ga stoppen. En daarnaast ga ik vragen over ik 24 uur mag werken zodat ik me niet ziek hoef te melden. (heb een 24-32 contract, maar word altijd maximaal ingepland).

Ik baal hier echt van was net 2 weken geleden begonnen met stage, maar trek het gewoon niet en mijn gezondheid is belangrijker. De studie kan ik wel afmaken want dat is gewoon een thuisopleiding. Stage is ook niet verplicht maar leek me gewoon goed voor mn cv... :(

xxx

Lieve Dbby,

Jeetje, kan me heel goed voorstellen dat je baalt als eem stekker hiervan maar je slaat de spijker wel op z'n kop! Jou gezondheid en die van je baby zijn nu evht het belangrijkste en je lichaam geeft nu aan dat het teveel is allemaal..... hoe moeilijk het ook is, kies idd voor jezelf en je ukkie.

Succes en ik hoop echt dat je tot rust komt en je daardoor weer beter gaat voelen, stapje voor stapje!

Dikke knuff Lynn.

Oh meisje toch.... Ja dan moet je een stapje terug doen he.... gezondheid van jou en jouw babietje voor alles!!!

Wel echt balen.... en stond idd misschien goed op je cv, maar kan je die niet na je bevalling alsnog doen dan?

Liefs

Hoi meid
Das balen hou de moed er in
Had ook van die momente weet je wat me wel hielp gewoon verse jus drinken zelf uit persen

Suc6knuff marie

Terug
Bovenaan