Balen...

Ik moest nog drie diensten werken, maar vanmiddag kreeg ik te horen van de verloskundige dat ik per direct moet stoppen...
M'n bloeddruk is aan het stijgen, dus ik moet nu rust gaan houden. Baal hier best een beetje van. Had gehoopt de 34 weken vol te maken en dat red ik nu op drie diensten na niet. En natuurlijk alles voor het ukje!! Maar ik voel me verder goed en loslaten is niet mijn beste eigenschap! En nu dus rust inbouwen...Hmmm... Morgen weer bloeddruk meten, als deze niet gezakt is moet ik naar het ziekenhuis..helaas. En dan dus ook geen thuisbevalling meer... Zal nu maar braaf m'n rust pakken en op tijd m'n bed in.

Dat is wel jammer. Succes met rust houden. Ik moet nog een paar dagen werken en kijk al uit naar me verlof. Na ga ik met 36 weken met verlof en heb ik een rustige kantoor baan dus is goed vol te houden. Lekker genieten van die kleine die nu nog in je buik zit en hopen dat je bloeddruk vandaag gezakt is.

Ik werk op een drukke afdeling in het ziekenhuis. Idd jammer, maar kan er niks aan veranderen.
Verloskundige is net langs geweest. Bloeddruk is wel iets lager dan gister, maar blijft aan de hoge kant. Dus rust!! Daar ga ik m'n best dan maar voor doen. Zondag komt de verloskundige weer langs, dan weer verder kijken.

Terug
Bovenaan