balen!

vandaag bij de gyn geweest. Ik had gehoopt dat de baarmoedermond was verweken zodat ik volgende week ingeleid kan worden, maar niks is minder waar.. Helemaal niks dus.
Ik ben het nu wel heel zat. Bij de kindjes wegen 6 pond en zijn even groot. Ook nog eens volgens curve. Ben ik natuurlijk heel blij en dankbaar voor, maar die buik is niet te dragen en kan nog amper voor onze dochter zorgen.. Die ook nog eens dondersgoed in de gaten heeft dat ik weinig tot niets kan! Grrr.
Nou heb ik mijn hoop gevestigd op volgende week maandag. Ik hoop het zo........

Oh balen zeg. Heb je hoop gebeurt er niks. Doen ze alleen inleiden als de baarmoedermond aan het verwerken is of bij 37 weken sowieso. Sorry daar heb ik geen verstand van. 6 pond is flink zeg, ik was zelf maar 4 pond en zus lief ook. Als ik die foto's van mijn moeder zie enk ik Zoooooo.

Je dochter weet dat idd prima :) komt wel weer goed. Ik help mee hopen dat het maandag wat positiever nieuws is.

Balen zeg, kan me voorstellen dat het dan toch wel ff tegenvalt.. Maar hopelijk maandag dan beter nieuws..! Je bent al 36 + 2 dus heel lang kan het niet meer gaan duren!

Dat is inderdaad balen! Mijn kinderen weten ook dat de grenzen nu verlegd zijn nu dat ik zwanger ben. Ik kan ze soms achter het behang plakken!

Ik hoop voor je dat je het allemaal snel achter de rug hebt! Succes met je aller laatste loodjes!!!

Je kindjes zijn al flink,dat is wel fijn..je mag normaal bevallen begrijp ik?ze lieten mij lopen met mn twins en was keizersnee gepland met 38+4. Het is dat het 1 week eerder vanzelf begon en toen de keizersnee kreeg..mijn meiden waren dik 6 pond en 7 pond..
Veel sterkte en hoop voor je dat je volgende wk beter nieuws krijg.

Terug
Bovenaan