ballen in mijn buik na sex!

Hi ladies,

tja, ballen in mijn buik... En wel de hele dag na een flinke vrijpartij (vooral als het hele pakket aan bod komt). Na een orgasme (vlak erna en ook nog uren erna, heb ik zeer frequent harde buiken... En iedereen roept: "sex tijdens je zwangerschap kan geen kwaad en een orgasme is als een knuffel voor je baby"

Nou... ik begin me af te vragen of het echt wel zo is, want al geniet ik van het hele pakket, the after sex ballen in mijn buik, vind ik doodeng!!!!

Toch maar aan geheelonthouding doen de komende maanden?

Hoe zit dat bij jullie?

Lon,
26 weken
 
Hoi Lon,

Ik moet je zeggen dat de zin er bij ons de laatste tijd wel vanaf is. M'n man blijft het toch een beetje een vreemd idee vinden en ik zie inderdaad op tegen de harde buiken naderhand. Ook kwam het heel vaak voor dat ik krampen in m'n benen kreeg tijdens het vrijen en dat is ook geen pretje. Op de een of andere manier hebben we er dus niet echt behoefte meer aan en op het moment mis ik het eiegenlijk ook niet.

Liefs, Ank
bijna 32 weken
 
hoi lon

wat een herkenbaar verhaal ik ben nu nog maar 12 weken zwanger maar als wij sex hebben gehad en ik een orgasme heb gehad loop ik een paar uiur rond met een flinke softbal in mijn buik. de verloskundige vond het heel vreemd dat ik hie nu al last van heb maar zei dat het geen kwaad kan. kan allemaal wel zo wezen toch vind ook ik het eng.

groetjes laura
 
hoi Lon,

ik ben 14 weken zwanger en heb na de sex last van buik krampen.
ben ook bang dat t niet goed is, dus voor mij geen sex meer, ook al ga ik dat wel missen.
sterkte

Groetjes carolien
 
Jongens, doe even normaal zeg! Sex is echt niet schadelijk, in tegendeel zelfs! Die harde buiken naderhand zijn heel normaal, maar kunnen absoluut geen kwaad.
Dames, jullie zijn zwanger, niet ziek zeg.

Sorry dat ik hier zo heftig op reageer, maar ik vind dit dus echt overdreven hoor.
 
Tja, M. jij kunt het wel overdreven vinden, maar als je er echt last van hebt, piep je wel anders... En ziek zijn, zijn we niet, ben ik met je eens ja, maar als je buik de hele dag lijkt op een ingeslikte strandbal begin je je af te vragen of sex echt wel zo goed is voor je buik...

 
Terug
Bovenaan