Ballenbak

A

Anoniem

Guest
Ik zie hier altijd van die mooie ballenbakken voorbij komen.

Ik ben al een poosje op zoek naar een leuke (opblaasbare) ballenbak maar kan hem helaas niet vinden.

Ben bij verschillende speelgoedwinkels geweest en heb al op marktplaats gekeken maar het heeft tot nu toe nog geen resultaat gehad.

Dus mama's met ballenbakken, waar hebben jullie hem vandaan???

Liefs Andrea (mama van Yara 11-06-2006)

Hoi,
wij hebben hem bij speelgoedwinkel toysrus gehaald.Fijne opblaasbare ballenbak,met dak(zeiltje).Echt een mooie.
groetjes gaby

Ik had naar toysrus (Arnhem) gebeld en zei vertelde mij dat ze geen ballenbakken of zoiets dergelijks in het assortiment hebben?? Snap er niet zo veel meer van.

En de Sligro is toch een winkel voor de horeca? Kan op de site niets van een ballenbak vinden.

Maar iig bedankt dat jullie met me meedenken!!!!!

hoi hoi, hij staat nog op de site van de Sligro hoor! Alleen geldt de aanbieding tot en met vandaag! Ik weet niet of ze hem daarna nog hebben.

Die rechts in de hoek staat, heb ik van de Sligro (15 euro), die andere komt van marktplaats (10 euro)

Groetjes van Cissy

Hoi!

Kijk eens op marktplaats onder 'ballentent' (grappig woord haha) staan er een heel aantal op! Ik heb er pas een via Marktplaats voor 15 Euro en ze vindt 'm helemaal geweldig!

Liefs, Marcia mv Puck

Hoi,
ik had hem ook bij toysrus in beek(limburg) gekocht.Misschien hebben die andere aanbiedingen.Hoop dat je er een vind,is erg leuk.
gr gaby

Terug
Bovenaan