Ballon buik

Hé meiden,

Wie herkent dit:

3 dagen langer dan mijn langste cyclus (39 dagen) en nog niet ongesteld, nu heb ik zo ontzettend last van een opgeblaze gevoel en een dikke buik,
zere borsten en een negatieve test.
Ben in juni een jaar bezig.
Na jaren lang pil gebruik.
Ben 31 en weet dat het wel even kan duren voor wij gezegend worden met de komst van een kindje.
Maar mijn vraag is heeft nog iemand last van een opgeblaze gevoel en een opgezette buik?

Hallo,

Ik las vandaag al eerder een berichtje van iemand die zo'n dikke buik had gekregen sinds ze zwanger probeert te raken. Daar waren al wat reacties op van mensen die dat ook hadden. Ik heb dat ook, heel vervelend. Vooral omdat je dan toch ook een beetje gaat denken dat je misschien wel zwanger bent. Een negatieve test bewijst dan het tegenovergestelde. Zeker als je al zolang bezig bent, wordt je toch een beetje ongeduldig. Ik had zondag voor het eerst m'n NOD, maar ben nu nog niet ongesteld. Omdat ik pas geleden gestopt ben met de pil, kan het voor mij ook daarmee te maken hebben. Toch heb ik een test gedaan, negatief. Het opgeblazen gevoel lijkt met de dag erger te worden. M'n buik ziet er op deze manier aardig zwanger uit, maar ik ben het niet jammer genoeg! Ik merk wel dat ik het prettig vind dat ik niet de enige ben met zo'n bolle buik. Ik wens je heel veel succes en hoop voor je dat je gauw zwanger raakt of zelfs misschien al bent. Groetjes.

Bedankt voor je reactie!
Dus we zitten samen in spanning.
Het steunt dat er meer mensen met een bolle buik rondlopen anders zou ik nog denken dat er wat verkeerd is daar binnen.
Nou ik hoop dat het voor ons positief uitpakt, ook al ben je net met de pil begonnen, je hebt net zoveel recht op een positieve uitslag als ik.
Groetjes

Hoi,

Ik kom net binnen op het forum en lees jouw berichie. Ik heb dit ook de laatste tijd en vroeg mij al af of dit normaal was. Wij zijn nu 8 mnd bezig en heb de laatste 2 mnd ook gevoel of er een balon ( ja wel een luchtballon zelfs) in mijn buik zit!!! En ik verlies ook vaak lucht (smakelijk sorry)... het schijnt er dus ook bij te horen... hhhhmm. Wel spannend he iedere mnd en weet je wat mijn de laatste tijd opvalt: iedereen in mijn omgeving raakt zwanger waarom wij niet!! Succes meid ik hoop gauw op goed bericht. liefs A.

Dank je anoniem voor je reactie.
Het lijkt wel of ik nog nooit in mijn leven zoveel kinderwagens heb voorbij zien komen.
Ik moet om mezelf lachen.
Jij ook veel succes en laten we hopen dat wij zo straks ook voorbij komen met onze wagens.
Groetjes Sun

heyy halllo

ik ben al een maand met de pil gestopt en ik heb ook een op geblazen buik en als je erop drukt is die heel hard ik heb 2 weken geleden ook een test gedaan maar daar kwam negatief uit jammer ik w8 nu op me ongesteldheid komt die niet dan doe ik een test kussie chica ik weet hoe je voelt

Terug
Bovenaan