Ballonkatheter

<p>Hoi allemaal.</p><p>Ik kom net uit het ziekenhuis, ik word ingeleid. Ze heeft getoucheerd en heb een kleine 1 cm ontsluiting maar de baarmoedermond is nog niet helemaal verstreken. </p><p>Ik krijg daarom vanavond om 19:00 een balloncatheter.. Vind het super spannend!!</p><p>Iemand ervaring? En hoelang duurde het voor die er uit viel/ zijn werk had gedaan?</p><p>Dankjewel alvast voor de reacties.</p>

Ik heb ook een ballon gehad, kreeg snachts wat harde buiken,maar verder niks.. hij was er ook niet uit gevallen.
Volgende ochtend vroeg naar ziekenhuis,bleek ik wel 3cm te hebben,de ballon hing alleen nog ergens. Toen zijn mijn vliezen gebroken en weeenopwekkers aangegaan:12u later was mijn zoontje geboren.

Ik vond het allemaal meevallen,laat het over je heenkomen!

Nou ik ben in het ziekenhuis.
De ballon werd geplaatst, ging allemaal goed en vond de pijn goed te doen. Echter bij het vullen van het ballonetje begon ik heel hevig te bloeden. De gynaecoloog haalde de ballon er gelijk uit en moet nu blijven, waar het bloed verlies vandaan komt weten ze niet, heb sinds dien heel veel harde buiken/ weeën dus ben vannacht in het ziekenhuis. Morgen ochtend gaan ze beoordelen en als ik niet meer ontsluiting heb beginnen met medicatie om de baarmoedermond rijp te maken.. Pfff loopt allemaal anders dan we dachten.. Bedankt ieder geval iedereen voor de reacties!! 

Terug
Bovenaan