Ballonnetje

<p>Hello ladies,</p><p>ik ben nu 5 1/2 week zwanger. Zijn er meerdere die de gehele dag een opgeblazen gevoel hebben waardoor alle broeken niet meer dicht kunnen?</p><p>Groetjes Noor</p>

Jaaaaaa ik ook! Nu heb ik ook nog buikgriep er bovenop, lijk wel hoogzwanger terwijl ik pas in week 7 zit...pffffff loop hele dagen in me leggings en jurken want broeken lukt gewoon niet meer...hoop dat dit wel iets terug neemt weer, want ik voel me nu net wat jij zegt..een ballon!!
Wanneer heb jij je eerste verloskundige afspraak? 
Groetjes 

Jaa de skinny jeans probeer ik niet eens! Ben benieuwd of het nog zakt... verder heb ik gelukkig nog niets te klagen.
we hebben 29-1 onze eerste afspraak bij de vk. En jij?

Gefeliciteerd! Ik had dit de eerste weken ook, ik denk dat mijn kleding met 7 weken minder goed zat dan met 12. Het wordt beter; vezels eten en voldoende drinken hielp wel iets, maar vooral niet té druk om maken! 

Gefeliciteerd meiden! Haha ja hier ook....ben nu 6 weken en Ik denk dat als ik in bad ga liggen dat ik naar boven drijf met m'n balonnenbuik. Ik draag al zwangerschapsbroeken. Zitten heerlijk en niemand die 't ziet ;)! Ik heb deze van mijn vorige zwangerschap (helaas mk geworden) dus laat ze mooi niet in de kast liggen. Heb ook veel last van m'n darmen in de zin van obstipatie, maar niks helpt echt dus inderdaad, goed blijven drinken en vezels eten en afwachten..

Terug
Bovenaan