Ballorig Assen!!!! Het was gezellie!!!!

Weer thuis en Mike op bed...ik moet nog zien of ie gaat slapen. In de auto viel ie meteen in slaap, Sara ook trouwens.
Maar wat was het weer gezellig! Leuk om de kids weer te zien en dan vooral dat ze al weer zo gegroeid zijn en kunnen lopen etc!
Ben zelf ook bekaf van het springen op het kussen   hahahahahha
Maar goed, niet te veel kletsen, jullie willen foto's zien !!!!

Sara!

Help ik verdrink mama!!!

Mike had het in het begin niet zo naar zn zin...

Hier nog steeds niet hahahahah

Het gaat al beter!

Harmke en Sara in het ballenbadje

Wieteke

Toren bouwen met Jenneke

Mooi hoor die toren!

Ellen en Denise...fototoestel klaar!

Wieteke, Jolanda, Mike en Sara

Echt leuk dat glijden!

Yoëll en Mike

Mike en op de achtergrond Julian

Ellen en Mike

Saartje

Nog een keer Mike.....mn moppie!

Rara Wie is dit?

Nog een keer raden hahahahahah

Zo dit was het! Ben benieuwd naar de andere foto's!!!

liefs jen en mike

Ziete r gezellig uit! Ik kijk al uit naar 1 maart. Lydia en ik hebben samen met haar papa vanochtend de Schatkids onveilig gemaakt en verkend. Heb het personeel ook vast gewaarschuwd dat we komen! Dus ze zijn op het ergste voorbereid.
Groetjes, Rianne en Lydia

Snif, mijn camera kabeltje geeft de foto's nog niet goed door aan mijn pc. Eerder deed hij alles automatisch en nu zet hij de foto's niet op de computer...

Even op manlief wachten dus...

En tja..... Ik weet ècht niet wie er op de billenfoto's staan.... Ik zal eens hard gaan nadenken......

Groetjes happyM.

oooh wat een gezelligheid
Balen dat we het gemist hebben.
Annique is wel weer wat aan de betere hand, dus had achteraf toch wel mee gekund...
Maar ja volgende keer zekers weer!!
Ik zie dat jullie het erg gezellig heb gehad..
en erg leuke pics.....
liefs sandra

Gezellig!!!!! Hebben jullie de fotoclub verdeeld? Ik zie geen Milan & Jorick en ook geen Happy M en Tycho.................... Maar ze waren er wel toch?

Maar wat worden het al echte peuters allemaal zeg, erg leuk om te zien!

En tot slot: een foto van Jenneke, ein-de-lijk!!! Zie ik eindelijk eens hoe jij eruit ziet zeg. Grappig: je lijkt wel op wat ik in mijn hoofd had blijkbaar haha.

Groetjes
Susan (die natuurlijk benieuwd is naar de rest van de foto's haha)

Leuke foto's Jen! Het was zeker gezellig! Julian heeft in de auto nog zeker een kwartier zitten kletsen en van het ene op het andere moment was het stil en sliep meneertje. Ligt nu op bed, maar slapen...ho maar.
Anyway, die billen....ik weet het niet, ik weet zeker dat ik die van die ene foto niet heb gezien daar!
Ik zit nu op de laptop te typen en kan nu geen foto's plaatsen. Hoop dat onze pc vanmiddag wordt gereanimeerd.....I'LL BE BACK...., hahahaha!

Ellen mv Julian

Ja hoor die waren er ook...volgens mij staat Jolanda op een van de foto's die iknet geplaatst heb, dus ook dr kids zijn er dan hahahah
Ff wachten op de rest, ik ben ook erg benieuwd naar hun foto's! Dus hup dames aan het werk hahahah

hey meiden,

vond het weer zeer geslaagd hoor......

helaas moet ik het kabeltje van mijn toestel zoeken kan hem ff niet vinden pfffff en over een half uurtje moet ik weer werken....

dus vanavond komt mijn (kleine)deel...heb niet zoveel geknipt maar Happy M daarentegen wel genoeg...

Wij hadden ook twee slapertjes in de auto en Yoëll heeft net een fles pap achter de kiezen en loopt nu alweer als een gek rond de scheuren hier in de kamer whahahahaha is niet moe genoeg geworden dus

ps. Harmke, vond het leuk om met jou te kletsen.....zo herkenbaar gewoon....en blij dat iemand me snapt.....

liefs denise

Terug
Bovenaan