ballorig

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik las dat een aantal van jullie naar ballorig zijn geweest voor de 1e verjaardag. Een domme vraag misschien, maar is dat ook echt leuk voor ukkies?
Waarbij ik al die lieve mama's er niet van wil beschuldigen dat ze hun kindjes van hot naar her slepen omdat ze zelf graag de ballenbak in willen hoor! Het leek mij wel leuk om eens 'iets' te doen met Heather, maar uit hun website kan ik nou niet echt opmaken of dit leuk is voor ondernemende dames  van 1 jaar.

Groetjes, KT

ps, andere leuke dreumesactiviteitentips in de omgeving Zwolle zijn welkom!

Ik ga 11 december voor het eerst naar Ballorig (in Houten). Maar ik ga meer voor Sophie dan voor Floris (Sophie is 3 jr). Ik kan je dus nog niet vertellen of het wat is voor een 1-jarige. Ze zeggen (mensen die er wel eens zijn geweest) dat het toch ook wel leuk is voor die hele kleintjes.

Mocht je nog niet zo veel reactie's hebben gehad, dan zal ik je laten weten hoe het was.

Groetjes Femke  

Jawel, ik ben zo'n ontaarde moeder die haar kind mee naar Ballorig heeft genomen omdat ik zelf de ballenbak en de glijbaan en de trampolines zo leuk vindt!
Maar nu zonder dollen; het is van 0-12 jaar en dat gaat echt wel op!
Waar ik geweest ben, hadden ze een speciaal afgezet stuk voor 0-4 jarigen met allemaal zachte kussens, kleine glijbanen, een luchtkussen  en een ballenbak.
Ze kunnen daar lekker rondkruipen, klauteren en ontdekken. Chloë vond het echt prachtig, wat ik niet verwacht had.
Hier was de entree 6 euro, dus ook niet schrikbarend duur. (ouders betalen niet)
Ik vond het echt de moeite waard.
Sil

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-11-2007 19:57:58'));

Jawel, ik ben zo'n ontaarde moeder die haar kind mee naar Ballorig heeft genomen omdat ik zelf de ballenbak en de glijbaan en de trampolines zo leuk vindt!
Maar nu zonder dollen; het is van 0-12 jaar en dat gaat echt wel op!
Waar ik geweest ben, hadden ze een speciaal afgezet stuk voor 0-4 jarigen met allemaal zachte kussens, kleine glijbanen, een luchtkussen  en een ballenbak.
Ze kunnen daar lekker rondkruipen, klauteren en ontdekken. Chloë vond het echt prachtig, wat ik niet verwacht had.
Hier was de entree 6 euro, dus ook niet schrikbarend duur. (ouders betalen niet)
Ik vond het echt de moeite waard.
Sil

Zijn daar ook foto's van? Van Sil in de ballenbak?

Ik ben trouwens bezig met het uploaden van een filmpje van Chloë in Ballorig. Ik zet hem dan op mijn hyves, kan je kijken hoe zij het vond.
Sil

Ziet er echt leuk uit, Sil.
Ik krijg meteen zin om te gaan. Hebben ze ook glijbanen voor "grote kinderen"?

Groetjes Femke

Terug
Bovenaan