Ballorig???

Het was heel gezellig! De kinderen speelden lekker, gooiden met de ballen en wij konden ook ff lekker kletsen.
Soms moesten we even mee omdat ze iets anders leuks zagen.
We hebben lekker eigen eten en drinken genuttigd onder het bordje: verboden eigen eten en drinken te nuttigen. Whahahahaha.
De kinderen waren wel snel moe, dus heel lang is het niet geworden. Ook ik zal zo foto's op hyves zetten (ben ze nu van mn camera aan het trekken)

Liefs Irene

Nou, de kinderen hebben inderdaad zo leuk gespeeld. En het (zeker in het begin) niet zo druk, dus het leek bijna alsof we de ruimte hadden afgehuurd, haha.
Het was hier en daar wel even weer opfrissen wie wie nu ook alweer was en wie bij wie hoorde.
Ik had meteen al 2 groepsfoto's op hyves gezet. Die eerste 2 zijn inmiddels wel een stuk naar achter geschoven omdat er weer een boel andere foto's zijn geplaatst.
Groetjesss, Bianca.

hoihoi,

ook hier alleen maar positief,
was erg gezellig
de mama's (en papa) konden lekker kletsen en de kids hebben zich prima vermaakt tussen de ballen en dergelijke.
helaas maakte het zo veel indruk op onze ukkies dat ze wel snel instorte hihi (moet zeggen dat elounda het erg lang heeft vol gehouden, ze heeft in de auto nog lang geroepen "dag ballebak, tot anne keer")
de foto's zijn erg leuk, heb de mijne doorgestuurd aan de meiden die mee waren (hoop dat iedereen ze gekregen heeft) zal even kijken of ik er ook nog een paar op hyves zet

groetjes linda

Terug
Bovenaan