Balzakbreuk

A

Anoniem

Guest
Hoi,

2 weken terug viel mij bij mijn midelste zoontje(3) op dat 1 balletje groter was als de ander, en mijn andere zoons hadden dit niet (fijn als je kunt verglijken)
Nou is mijn man vanochtend met hem bij de ha geweest en die denkt een balzakbreuk of misschien een cyste!
We moeten donderdag gaan voor een echo, maar ik maak me toch wel een beetje zorgen, wat houd het in?? Weet dus ook niet of hij daamee geholpen moet worden!

Vind het vervelend als ik iets heb, maar als 1 van die kleintjes iets heeft vind ik zo erg, kan niks doen alleen afwachten! pffff

MJ

MJ, wat heftig! Vooral die onzekerheid lijkt me het moeilijkst. Je haalt je toch vanalles in je hoofd: 'wat is het nu echt?' en 'wat kunnen ze er aan doen?' Je schreef dat je het zelf ineens zag, dus hij heeft er op dit moment in ieder geval zelf geen last van. Dat scheelt toch iets.
Ik wil je heel veel sterkte wensen! Toevallig keek ik eens op dit forum en zag je berichtje...
Ik duim voor jullie! Ik heb natuurlijk geen ervaring op dit vlak met mijn kleine meid... Dus advies heb ik niet.
Laat je weten hoe het gegaan is?
Liefs,
Dory

Hoi Dory,

Bedankt, het blijkt gelukkig geen van beide te zijn, er zit vocht om zijn balletje, maar dat kan gelukkig geen kwaad, hij is uitgebreid nagekeken met een echo, dus toch wel opgelucht!
We houden het in de gaten maar het trekt als het goed is vanzelf weer weg!
Ben blij dat hij niet geholpen hoeft te worden!
Kon mijn berichtje eerst niet meer vinden, kijk soms op deze omdat de jongste van begin januari is!
Hoe is het bij jullie??

Liefs MJ

MJ,
Wat een goed nieuws! Gelukkig niets ernstigs én hij hoeft er niet aan geholpen te worden!! Super!
Hier helaas nog niet veel verbetering... Ik probeer maar positief te blijven. Hopelijk gaat het snel iets beter.
In ieder geval wel bedankt!
Liefs,
Dory

Terug
Bovenaan