Bam is al bijna 3 maanden oud!

Vreemde gewaarwording hoor...

Hoe gaat het met iedereen?Zijn we nu allemaal bevallen? Volgens mij lopen er nog een paar rond...Ik was de eerste van de hele club geloof ik!

Met Bam gaat het redelijk, helaas is de reflux steeds ernstiger geworden. Een hele berg medicijnen kan nog de pijn en ellende niet voorkomen. Erg znue...vooral omdat ze dus elke dag 5x medicijnen moet innemen. Ik vind het zelf zo´n drama om te geven dat ik het zo geregeld heb dat ik het maar 1x hoef te doen, de rest doet mijn man. Ze krijgt Motilium, Ferro, Lactulose, Losec en dan de vitaminen nog. De Losec en Ferro maken haar ontlasting hard waardoor ze nog meer spuugt door het persen, dus lactulose..daar krijgt ze veel gas van waardoor ze weer meer buikpijn heeft...en het is een gezoek nar de juiste hoeveelheden...

Toch gaat alles nu eindelijk zoals het hoort! Eindelijk zitten we op de rit, ik kan weer normaal lopen ipv een kip die in zijn broek gepoept heeft, mn jongens zijn weer redelijk normaal, voor zover ze dat uberhaupt waren, en het gaat lekker. Ik wilde alleen zo graag dat die reflux over was verdorie!!! 3x een prematuur kind, en nu ook voor de 3e keer op rij een kind met ernstige reflux. BAH! en je moet veel wassen met dat gespuug! (ik mekker effe door..Maar het is maar een grapje) je laat je kind niet in de nattigheid liggen dus Hup romper, truitje, beddegoed in de was...Ik heb 15 setjes nodig...En dan mijn eigen kleding! LOL die vergat ik ff...ik was me een ongeluk!

Ik ga effe lekker over jullie lezen, en kom iets gauwer terug dan de laatste keer. Doei! XK

Ondanks alles lees ik toch nog humor in je berichtje. Ik denk dat dat ook wel nodig is, anders kom je er niet!

Soms is het gewoon lekker om alles van je af te schrijven, want ik snap dat het niet altijd even makkelijk is meis!

Liefs grote broer

Heey meis,

Wat vervelend van de reflux, maar idd met de humor in je bericht kom je er zeker.

kan me wel voorstellen dat het soms lastig is om positief te zijn. maar het komt goed het is met je andere 2 kiddy's ook goed gekomen toch....

lekker genieten meis.

nou meid als je een wasje kwijt moet breng je het maar hoor :)
Nee gekheid Tuurlijk is het heel erg naar om je kleintje zo te zien en 3x prematuur is heel eng en ook vermoeiend lijkt mij.
Maar zo te horen doen jullie het super goed. Petje af hoor!!!

En blijf schrijven, wij blijven lezen en reageren en misschien helpt dat een klein beetje om de lucht er in te houden

Dikke kus
winx

De tijd gaat wel heel erg snel he. Op welke leeftijd is de reflux bij de je andere kinderen minder geworden? Het is vervelend dat jullie dit weer meemaken maar jullie zijn inmiddels ervaren met deze klachten en dat helpt jullie er ws ook beter doorheen. Kan me zo voorstellen dat het moeilijk is om je kindje zo te zien. Blijf genieten en die wasjes..... tja wat zullen we ervan zeggen... hopen op mooi weer dan is het zo droog hahhahah

Terug
Bovenaan